Thursday, Dec 7, 2017

صفحه نخست » دختر صدام حسین اینگونه به سوگ علی عبدالله صالح نشست

saddamDaughter_120617.jpgالعربیه - رغد صدام حسین، دختر رئیس‌جمهوری فقید عراق با انتشار توئیتی به سوگ علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری فقید یمن که به ضرب گلوله شبه‌نظامیان حوثی کشته شد، نشست و مراتب همدردی خود با خانواده صالح را ابراز کرد.

رغد صدام در توئیتر نوشت: «به خانواده رئیس‌جمهور شهید و به دخترش، خواهرم بلقیس و پسرش، برادرم احمد تسلیت می‌گویم؛ خانواده‌ای که مواضع قابل توجهی در قبال رئیس‌جمهوری شهید صدام حسین و خانواده‌اش و عراق و بسیاری از عراقی‌ها پس از اشغال این کشور اتخاذ کردند. علی‌رغم همه آنچه رخ داد و رخ‌ می‌دهد، امیدمان به خدا برای پیروزی بسیار است. عموی قهرمانم شهادتت مبارک.»

دختر رئیس‌جمهوری فقید عراق در توئیت دیگری نوشت: «پایان کارها مهم است. این مرد (علی‌عبدالله صالح) از زمان تجاوز ظالمانه سی‌جانبه در سال 91 و اتفاقات پس از آن و تحریم ظالمه عراق و ملت این کشور و اشغال تجاوزکارانه آمریکا، مواضع ویژه‌ای در قبال خانواده صدام اتخاذ کرد.»

او افزود: « ما اینک کسی را که نزد خدای یگانه است، نمی‌ستاییم. از خدا می‌خوایهم که همه ما را مورد رحمت خود قرار داده و ببخشد و یمن، عراق، امت عربی و اسلامی و جمیع آزادگان دنیا را حفظ کند. والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.»

پس از 6 روز درگیری میان شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای کنگره ملی یمن، علی‌عبدالله صالح دوشنبه 4 دسامبر 2017 در یکی از مناطق، زادگاهش در سنحان و در نتیجه کمین حوثی‌ها در مسیر حرکتش کشته شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy