Friday, Dec 8, 2017

صفحه نخست » شبکه تلویزیونی اندیشه بار دیگر کار خود را از سر گرفت

andisheh_12072017.jpgخبرگزاری ایرانشهر - شبکه تلویزیونی اندیشه که در نخستین روز ماه دسامبر ۲۰۱۷ اعلام تعطیلی کرده بود با گذشت تنها شش روز با دیگر کار خود را از سر گرفت و از نیمروز پنج شنبه ۷ دسامبر ۲۰۱۷ به وقت محلی در غرب آمریکا مجددا پخس برنامه‌های معمول خود را از سر گرفت.

پرویز کاردان مدیر تلویزیون اندیشه که پس از آغاز به کار مجدد این تلویزیون با خبرگزاری ایرانشهر گفتگو می‌کرد گفت:

«تعطیلی اندیشه ناخواسته و نتیجه فشارهای اقتصادی بود که در سال‌های اخیر بسیاری از موسسات فرهنگی را به تعطیلی کشانده است. بااین حال خاموشی چراغ این تلویزیون به منزله فرو ریختن سنگری است که در ۱۲ سال گذشته بی‌وقفه بر علیه رژیم استبداد دینی در ایران فعالیت کرده است. از همین رو کوشش مجددانه همه ما کسب رضایت مالک و سرمایه‌گذار این شبکه ماهواره‌ای برای راه اندازی مجدد تلویزیون اندیشه بود که خوشبختانه با مساعدت و همدلی گروهی از دوستان و همکاران عزیز در چهارگوشه اروپا، آمریکا، کانادا و حتی از داخل ایران و قریب به یک هفته ممارست شبانه روزی به نتیجه رسید و مجددا این تلویزیون راه خود را به خانه های مردم باز کرد.»

پیشتر و همزمان با تعطیلی این رسانه که بدون هیچ توضیح رسمی و به یکباره به کار خود پایان داده بود مهدی آقازمانی یکی از مجریان این شبکه طی گفتگویی با پایگاه خبری امروز نما گفته بود :«در خصوص تعطیلی دایم اندیشه نمی توانم اظهار نظری داشته باشم چون هر لحظه امکان گشایش این تلویزیون ممکن است وجود داشته باشد. این سیستم یک مالک ثروتمند دارد که ساکن کاناداست و اگر مجددا اراده کند می تواند بار دیگر تلویزیونش را احیا نماید.»

آقای آقازمانی تنها چهره رسمی و شناخته شده این تلویزیون بود که در خصوص تعطیلی آن حاضر به مصاحبه شده بود و به شایعات درباره این موضوع پایان داد.

آقای کاردان درباره تغییرات احتمالی در ساختار برنامه‌های تلویزیون اندیشه به خبرگزاری ایرانشهر گفت: «تلاش من حفظ ساختار شناخته شده این رسانه و حفظ همه برنامه‌سازان آن است که هر یک به نوبه خود در میان مردم عزیز ایران بینندگانی دارند و آرا و عقاید متنوعی را در یک ساختار دمکراتیک مطرح می‌نمایند. چرا که اعتقاد دارم اصلی ترین سرمایه هر تلویزیونی جدای از مسائل فنی برنامه سازان و چهره‌های آن است.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy