Friday, Jan 5, 2018

صفحه نخست » حمله شدید به احمدی نژاد در مقاله ای در وب سایت رهبری

khamenei_010518.jpgشفقنا - وب سایت رهبر انقلاب اسلامی (خامنه ای دات آی آر) مقاله ای را منتشر کرد که در آن احمدی نژاد به شدت مورد انتقاد واقع شده است.

در این مقاله به صراحت تاکید شده است که «رفتارهایی که هم خلاف شرع، هم خلاف قانون و هم خلاف اخلاق بود، چندین بار در طول دورهی دولتهای نهم و دهم صورت گرفت».

در این یادداشت به مناظره انتخابات سال ۸۸ نیز اشاره شده و عنوان شده که «چه در مورد افشاگریهای سیاهنمایانه از مدیریت سالهای گذشته انقلاب و متهم کردن اشخاص در مناظرات ریاستجمهوری سال ۱۳۸۸ » به احمدی نژاد تذکر داده شده است.

در بخشی دیگر از این مقاله آمده است: ..... واضح است که بهکار گرفتن احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف نیز خلاف حقوق اساسی مردم است، چون امنیت روانی و اخلاقی شهروندان را سلب میکند(۱۳۹۱/۱۱/۲۸) و از همین باب هم خیانت به کشور است.

به گزارش شفقنا در این مقاله با عنوان «نسبت رهبر انقلاب با افراد و جریان‌های سیاسی چگونه است؟»، بخشی به احمدی نژاد و دولت او اختصاص پیدا کرده و با اشاره به اینکه «رفتارهای رهبری، هم از باب خیرخواهی برای افراد و اشخاصی است که کنشگران اصلی نظام اسلامی در سطوح عالی مسئولیت هستند و هم از باب رعایت مصالح عالی مردم»، آمده است:

* ماجرای آن برادر مؤمن

.....مثلاً در آستانهی انتخابات دوازدهم ریاستجمهوری، برادر مؤمنی را در خفا و علن (پشت بلندگو) به عدم حضور در عرصه انتخابات، به دلیل عدم مصلحت ملی توصیه کردند(۱۳۹۵/۰۷/۰۵). و البته هنگامی که به این توصیهی ناصحانه وقعی نهاده نشد و آن فرد، برخلاف نظر برادرانهی رهبر انقلاب، در انتخابات ثبتنام کرد و بعد از انتخابات تا به امروز نیز با تحلیلهای غیرواقعی درصدد سیاهنمایی از اوضاع کشور برآمد، این حرکت را خلاف تقوا و ناشی از سیاسیکاری در دین عنوان کردند.(۱۳۹۶/۱۰/۰۶)

* توصیهی رهبر انقلاب در اولین دیدار با هیأت دولت نهم
البته آیتالله خامنهای در تحلیلها و توصیههای عام خود در دیدارهای مختلف در هر یک از این مقاطع نیز، رهنمودهای روشنی داشتهاند که گاه ارزش تحلیلی آنها مدتها بعد آشکار شده است. برای نمونه ایشان در نخستین دیدار با رئیسجمهور و اعضای هیأت دولت نهم، با وجود تحسین سردست گرفتن شعار عدالت، هشدار داده بودند: «عدالتی که همراه با معنویت و توجه به آفاق معنوىِ عالم وجود و کائنات نباشد، به ریاکاری و دروغ و انحراف و ظاهرسازی و تصنع تبدیل خواهد شد.»(۱۳۸۴/۰۶/۰۸) اما متأسفانه چنین رفتارهایی که هم خلاف شرع، هم خلاف قانون و هم خلاف اخلاق بود، چندین بار در طول دورهی دولتهای نهم و دهم صورت گرفت و هر بار با تذکر جدی رهبر انقلاب نیز مواجه شد. چه در مورد افشاگریهای سیاهنمایانه از مدیریت سالهای گذشته انقلاب و متهم کردن اشخاص در مناظرات ریاستجمهوری سال ۱۳۸۸ به امید ترتیب اثر(۱۳۸۸/۰۳/۲۹) و چه در قالب اتهام به دو قوهی دیگر به استناد موارد اثباتنشده در دادگاه. واضح است که بهکار گرفتن احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف نیز خلاف حقوق اساسی مردم است، چون امنیت روانی و اخلاقی شهروندان را سلب میکند(۱۳۹۱/۱۱/۲۸) و از همین باب هم خیانت به کشور است.(۱۳۹۱/۰۸/۱۰)

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy