Tuesday, Jan 16, 2018

صفحه نخست » تست سلامت روان دونالد ترامپ: در میان حیوانات زیر، شیر را پیدا کند! + تصویر

یورونیوز، برخی از پرسش‌های آزمون: نام حیواناتی مانند شیر و کرگدن را زیر عکس‌های آنها بنویسید؛ چند عدد را به ترتیب و سپس برعکس بشمارید. آیا می‌توانید در میان حیوانات زیر شیر را پیدا کنید؟ حروف و اعداد زیرا را با رعایت ترتیب، به یکدیگر وصل کنید. دو پرسشی که در بالا مطرح شد بخشی از آزمون تشخیص سلامت روان و سنجش سلامت حافظۀ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بود و پس از انجام این آزمایش، پزشک کاخ سفید اعلام کرد او مشکل روانی ندارد.

36bfd9216e_80613.jpgونی جکسون، پزشک دونالد ترامپ می‌گوید که آقای ترامپ توانسته است در جریان چکاب فیزیکی سالانۀ خود، به تمام این پرسش‌ها پاسخ دهد. دکتر جکسون همچنین اعلام کرد: «فکر نمی‌کنم او از نظر بالینی مشکلی داشته باشد. با توجه به تجربه من، رئیس جمهور تیز و در صحبت کردن ماهر است.»

تیم پزشکی کاخ سفید برای سنجش وضعیت سلامت آقای ترامپ تست «ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺷﻨﺎﺧﺘﻰ ﻣﻮﻧﺘﺮﺍﻝ» (MoCA) را انتخاب کرده بود؛ شیوه‌ای که برای تشخیص احتمال از دست دادن حافظه و توانایی تفکر روشن که گاهی پیش از زوال عقل پیش می‌آید، طراحی شده است.

از جمله سوالاتی که در آزمون ۳۰ گزینه‌ای (MoCA) وجود دارد این است که آزمون‌شونده نام حیواناتی مانند شیر و کرگدن را زیر عکس‌های آنها بنویسد، یک کپی از شکل مکعبی که در پرسشنامه وجود دارد بکشد، پنج کلمه را به خاطر بسپارد و تکرار کند و چند عدد را به ترتیب و سپس برعکس بشمارد.

پزشک کاخ سفید می‌گوید دونالد ترامپ به خوبی توانسته است از عهده این تست برآید.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy