Sunday, Jan 28, 2018

صفحه نخست » لغو ده‌ها پرواز، قطعی برق، تعطیلی مدارس و ادارات و مسدود شدن راه‌های اصلی در پی بارش برف در ایران

barf.jpgبه گزارش «انتخاب»، مدارس نوبت صبح و بعدازظهر در استان‌های تهران و البرز تعطیل شده‌اند. تعطیلی مدارس به مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، شرقی، قم، همدان، کرمانشاه، کردستان و خراسان رضوی هم رسیده است.

همچنین بر اساس اعلام هما، ۱۶ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جوی لغو شده. فرودگاه مهرآباد در اتفاقی کم سابقه و نادر اعلام کرد که همه پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شده. پروازی که از چین به تهران می‌آمد هم در فرودگاه زاهدان بر زمین نشست. پروازهای متعددی در فرودگاه‌های مشهد و تبریز هم لغو شده.

سازمان هواشناسی نیز درباره ادامه سرما در نیمه شمالی کشور هشدار داده و اعلام کرده که احتمالا تهران با یخ زدگی مواجه می‌شود. بنا بر اعلام این سازمان، موج سرما تا چهارشنبه ادامه دارد.

ادارات دولتی استان البرز امروز تعطیل شد اما در تهران ادارات دایرند و صرفا با دو ساعت تاخیر شروع به کار کردند.

با وجود آنکه گزارش هایی درباره اختلال در حرکت قطارها نیز منتشر شده بود اما راه آهن اعلام کرده هیچ قطاری متوقف نشده و برنامه قطارها نی در حال انجام است.

متروی تهران نیز بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت به ویژه در مورد خط ۵ مترو که از صادقیه به ایستگاه‌های کرج می‌رود تاکید کرده که مشکلی وجود ندارد.

دیشب دو اتوبان پر رفت و آمد اطراف تهران یعنی اتوبان کرج و قم با مشکلات متعدد مواجه شدند که تا صبح نیز ادامه داشت. اتوبان قم از ساعت ده دیشب بسته شد تا صبح این مسدود بودن ادامه داشت. در اتوبان کرج نیز رفت و آمد تقریبا متوقف شده بود و بسیاری از مسافران مسیر کمتر از یکساعته را در چندین ساعت طی کردند. در جاده قدیم کرج، جاده مخصوص، اتوبان همت و اتوبان شهید همدانی که همگی به سمت کرج می‌روند نیز اوضاع بهتر نبود.

همچنین اتوبان پردیس برای ساعاتی در شب گذشته مسدود شد. جاده هراز هم بسته شد و در ساعاتی جاده چالوس نیز مسدود د.

درهمین حال مسئولان از دستکم ۷۰۰ مورد قطع برق در تهران خبر دادند.

از سوی دیگر وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور که با یخبندان نیز مواجه شده‌اند نگران کننده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy