Monday, Jan 29, 2018

صفحه نخست » دستگیری مهدی مظلومی، کارگردان تلویزیون در مرز زمینی آستارا

Mehdi_Mazloumi.jpgخبرگزاری هرانا - مهدی مظلومی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی سه سال پیش به دلیل محدودیت‌های کاری در ایران از کشور رفت و در ترکیه به شبکه جم پیوست، چندی پیش این کارگران سینما تصمیم گرفت به ایران بازگردد، او در مرز زمینی آستارا دستگیر شد و حالا با قرار وثیقه اجازه ورود به کشور پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، گفته می‌شود او که ماها قبل گفته بود دلم برای کار در ایران تنگ شده است، حالا پانزده روز است که از مرز آستارا به ایران بازگشت و هنگام ورود بازداشت شد.

وی سابقا با انتشار ویدئویی از استقبال صورت گرفته از اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه» که به کارگردانی او و پیش از ترک از ایران ساخته شده، نوشت: مراسم افتتاحیه فیلم سه بیگانه، خدا میدونه چقدر دوست داشتم الان ایران بودم، توی همین مدت کم فهمیدم که چقدر عاشق ایرانم، جام خالیه، خدارو چه دیدین یهو دیدین خودم پرش کردم.

مهدی مظلومی (متولد ۱۳۵۱ در تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران است.

وی فارغ التحصیل رشته نمایشنامه‌نویسی و دارای مدرک کارگردانی فیلم از مرکز آموزش فیلمسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

آغاز جدی فعالیت هنری او را می‌توان سال ۱۳۷۳ دانست. وی از آن سال در مجموعه‌های زیادی به عنوان طراح، کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر حضور داشته است. مظلومی از سال ۱۳۷۳ با تدوین و کارگردانی تلویزیونی مجموعه‌هایی همچون ساعت خوش، این چند نفر، زیر آسمان شهر، جنگ ۷۷، ماه عسل و ... کار خود را آغاز کرد.

سپس به طراحی و کارگردانی مجموعه‌های طنز پرداخت.

همچنین نگارش فیلمنامه‌های ماموریت تهران، گلسا، ستاره دنباله‌دار، یه شام خوب، ساخت ایران و ... را نیز بر عهده داشته است.

گفته می‌شود، نامبرده با وثیقه ۲۰۰ میلیونی آزاد شده است. هنوز هیچ ارگان رسمی این خبر را تایید نکرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy