Monday, Jan 29, 2018

صفحه نخست » آقای سام قندچی، شاهزاده رضا پهلوی نماینده و سخنگو ندارند، فرزام کرباسی

Farzam_Karbasi.jpgچند روز پیش از این، جناب ف.‌ م. سخن در سایت گویا مطلبی با نام، "سخنی صریح با رضا پهلوی" منتشر نمودند که، من هم براساس آگاهی و شناختم از اندیشه سیاسی شاهزاده رضا پهلوی، درپاسخی به نوشته ایشان مطلبی در سایت گویا منتشرنمودم. که این پاسخ من با مطلب دیگری از جناب ف.‌م. سخن همراه بود و به نظر من این قبیل داد و ستد‌های نوشتاری منجر به شناخت بیشتر شخصیت‌های سیاسی و آگاه شدن مردم خواهد شد وجای بسی خوشحالیست. اما چند روز پیش و به صورت اتفاقی با مطلبی به قلم جناب سام قندچی برخوردم که، ایشان در رابطه با مطالب منشر شده توسط جناب ف.‌م. سخن نوشته بودند و بدون ذکر نام بنده من را "نماینده شاهزاده رضا پهلوی، بدون داشتن چنین عنوانی" خطاب کرده بودند. به همین منظور لازم دانستم توضیحات کوتاهی در این باره عرض کنم.

نخست اینکه، جناب قندچی گرامی، این کاملا به دور ازاخلاق حرفه‌ای است که شما درباره کسی یا چیزی اظهار نظر کنید و نام آن شخص را درنوشته خود سانسورکنید. چرا که در واقع شما حق دفاع را ازآن شخص سلب نموده‌اید و دردرجه دوم، خواننده مطلب خود را هم در بی خبری نگاه میدارید. بهتر بود که با نام بردن از شخصی که به اشتباه او را نماینده شاهزاده رضا پهلوی خطاب کرده‌اید، این حق را به بنده که نویسنده آن مطلب بودم میدادید که، از خودم و نوشته‌ام دفاعی داشته باشم. و حداقل این آگاهی را به شما بدهم که، نه بنده و نه هیچ کس دیگری نمایندگی ایشان را ندارد. و ایشان احتیاج به نماینده و سخنگو ندارند و خودشان اگر لازم بدانند با شیوایی نظراتشان را بیان خواهند کرد.

دوم اینکه: بنده خیلی خوشحال میشوم که، شما به من بفرمایید، بر چه اساسی شما من را "نماینده شاهزاده رضا پهلوی بدون داشتن چنین عنوانی" برای خوانندگان مطلبتان قلمداد کرده‌اید؟!! در کجای مطلب من نوشته شده بود که من به نمایندگی از شاهزاده رضا پهلوی دست به قلم شده‌ام و به مطلب جناب ف.‌ م. سخن پاسخ داده‌ام؟ و اصولا از چه طریقی شما آگاه شدید که بنده فرزام کرباسی "نماینده بدون عنوان" شاهزاده رضا پهلوی هستم؟

Reza_Pahlavi_grand.jpgرضا پهلوی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای آگاهی شما گرامی عرض میکنم که، شاهزاده رضا پهلوی حداقل در یک سال اخیربارها و بارها ازراه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که، ایشان هیچ نماینده و سخنگویی ندارند و افراد هرچقدر هم که به ایشان نزدیک باشند، سخنگو و نماینده نظرات ایشان نیستند و نظرات و اندیشه‌های ایشان که در قالب بیانیه‌ها و گفتگوهای مستقیم ایشان با مردم میباشد، از طریق وبسایت و صفحات مجازی رسمی ایشان که بارها اعلام کرده‌اند منتشر میشود.

مطلب نوشته شده به قلم من درسایت گویا همانطور که آنجا هم اعلام کردم، بر اساس شناختم از شاهزاده رضا پهلوی بوده و هست که، در طول ۱۵سال اخیر از طریق پیگیری مصاحبه‌های ایشان و مطالعه کتابهایشان به دست آورده‌ام.

در روزهای آینده هم بر همین مبنا، چند مقاله در باب نقش و جایگاه شاهزاده رضا پهلوی درسالیان گشته و امروز که، در لحضات حساس تاریخ ایران قرار داریم و همچنین جایگاه ایشان در آینده سیاسی ایران، چند مقاله منتشر خواهم کرد. این مقالات نظر شخصی بنده درباره شاهزاده رضا پهلوی خواهد بود وبه گفته شاهزاده هیچ کس هرچقدر هم به ایشان نزدیک، نماینده و سخنگوی ایشان نیست.

[نوشته آقای سام قندچی]

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy