Saturday, Feb 3, 2018

صفحه نخست » درخشش نازنین بنیادی در سریال تلویزیونی کانترپارت

bonyadi_020218.jpgصدای آمریکا، بالاخره پخش سریال «کانتر پارت» یا «همتای» در شبکه تلویزیونی «استارز» آغاز شد، مجموعه علمی- تخیلی که در آن تعدادی از بازیگران نامدار بین المللی از جمله «نازنین بنیادی» هنرمند محبوب ایرانی حضور دارند.

این مجموعه را «جاستین مارکس» از چهره های مشهور تلویزیونی خلق کرده و در شهرهای لس آنجلس و برلین فیلمبرداری می شود.

شبکه استارز با امضای قرارداد هنگفتی با تهیه کنندگان، کانترپارت را برای دو فصل پخش می کند، قراردادی که در صورت موفقیت این مجموعه و جلب رضایت بینندگان امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

کانترپارت ماجرای «هوارد سیلک» کارمند مأیوس و خلوت گزین یکی از اداره های سازمان ملل متحد است که در پیچ و خم بوروکراسی اداری گرفتار شده و احساس می کند عمر خود را به بطالت گذرانده است.

هوارد سیلک بصورت غیرمنتظره ای راز پنهانی را در اداره کشف می کند و درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود، او موفق به گذر از زمان و ارتباط با همتای خود در بعدی موازی می شود.

محور اصلی این سریال هویت، کمال گرایی، شک و تردید و عشق از دست رفته است.

Nazanin-Boniadi-Feet-676797.jpg

9_w650_r0_s.jpg

«جی کی سیمونز» هنرمند مشهور آمریکایی این نقش را بازی می کند، از چهره های دیگر این سریال می توان به «اولیویا ویلیلامز»، «هری لوید» و «اولریخ تامسن» اشاره کرد.

اما نازنین بنیادی در کانترپارت نقش دختر جوان و کنجکاوی به نام «کلر» را بازی می کند.

او حضور کم رنگی در قسمت های نخستین دارد ولی به تدریج به یکی از کاراکترهای اصلی سریال تبدیل شده و نقش مهمی در چهارچوب داستان دارد.

این مهمترین نقش نازنین بنیادی پس از سریال «هوملند» در تلویزیون است و از نظر حرفه ای دستاورد قابل توجهی محسوب می شود.

او در مراسم فرش قرمز و رونمایی از سریال در لس آنجلس نیز حضور داشت و همراه با سایر بازیگران و عوامل تولید به پرسشهای مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

نازنین بنیادی از هنرمندان فعال ایرانی در هالیوود است و در سال های اخیر در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی مختلفی بازی کرده است.

او سال گذشته در نسخه جدید فیلم «بن هور» حضور داشت و در این اثر پرخرج و حادثه های نقش «استر» دختری یهودی و معشوقه بن هور را بازی کرد.

کانتر پارت یکشنبه شبها در شبکه کابلی استارز پخش می شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy