Wednesday, Feb 7, 2018

صفحه نخست » ممنوع‌الخروجی ۱۷ هزار نفر

mamnou_khrouj.jpgمهر - رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: بیش از ۱۷‌ هزار بدهکار ممنوع‌الخروج و هفت هزار و ۱۴۰ نفر ممنوع‌المعامله شدند. احمد تویسرکانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به صدور ۱۰‌ میلیون سند در سال جاری همچنین گفت: ۵۱۶‌ هزار واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است. در رابطه با ۱۴۷‌هزار طلاق هم چهار درصد افزایش داشتیم.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

تویسرکانی تصریح کرد: در حوزه‌ اسناد، املاک و اراضی بیش از دو‌میلیون سند صادر شده که پنج درصد رشد داشته است. بیش از ۷۷‌ هزار سند روستایی و ۱۵‌ هزار سند موقوفات صادر شده است. در رابطه با مسکن مهر هم‌ ۲۲‌ هزار و ۸۰۷ سند صادر شد. تویسرکانی از افزایش شش‌درصدی ثبت شرکت‌های غیرتجاری خبر داد و گفت: ۱۴ نمایندگی شرکت‌های خارجی در کشور به ثبت رسیده است. ۹‌ هزار و ۱۴۲ شرکت هم منحل شده‌اند.

تویسرکانی درخصوص ورود سازمان ثبت به موضوع زمین‌های مفقوده گفت: بر اساس قانون باید این زمین‌ها متعلق به دولت باشد، مگر در مورد زمین‌هایی که اسناد متقن در رابطه با آنها وجود دارد. در قانون جامع حدنگار که قرار بود نهادهای دولتی این مسئله را اعلام کنند، اما این کار تاکنون انجام نشده است. رئیس سازمان ثبت اسناد افزود: دستگاه‌ها باید مستندات مربوط به حوزه املاک را به سازمان ثبت ارائه بدهند. اشخاص و افراد از خرید زمین‌های قولنامه‌ای خودداری کنند. نزاع‌هایی که در محاکم داریم ناشی از معاملات است.



مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy