Friday, Feb 16, 2018

صفحه نخست » علی مطهری: مسئولان وعده رفع حصر را داده‌اند

21E27F6C-281E-4400-97E2-3C2BDBCC6EE8.jpegنایب رئیس مجلس دهم می‌گوید مقامات امنیتی و قضایی وعده‌ کرده‌اند که تا پایان سال مسئله حصر را رفع کنند اما خواسته‌اند که زیاد در این باره در رسانه‌ها اظهارنظر نشود.


روز شنبه ۲۸ بهمن، علی مطهری از وعده رفع حصر تا پایان سال ۱۳۹۶ خبر داد و گفت منتظریم ببینیم آیا به قول‌شان عمل می‌کنند یا نه. مطهری اعلام کرد که این قول در ملاقات‌ها و مذاکرات با مقامات امنیتی و قضایی داده شده‌ است.


او در حاشیه جلسه علنی مجلس به خبرنگاران گفت در مورد مهدی کروبی گشایش‌ بیشتری صورت گرفته و در مورد میرحسین موسوی ملاقات با اقوام راحت‌تر شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید


مطهری اضافه کرده که هنوز مسئولانی که این موضوع به آن‌ها مربوط است اظهارنظری نکرده‌اند، اما افراد غیرمسئول حرف‌هایی برخلاف این تصمیم زده‌اند: «اما چون مسئولان حرف روشنی نزده‌اند ما روی قول‌هایی که داده‌اند حساب می‌کنیم تا ببینیم آیا این اتفاق تا پایان سال رخ می‌دهد یا نه؟ در غیر این صورت اعتراضات‌مان را شروع می‌کنیم!»


نایب رئیس مجلس دهم این را نیز گفته که اگر محصورین خطایی هم کرده‌ باشند، هفت سال حصر خانگی واقعا مجازات قابل توجهی است و کافی است.


حصر خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ شروع شد. وزارت خارجه آمریکا به مناسبت هفتمین سال این حصر، در بیانیه‌ای خواستار آزادی هرچه سریع‌تر آنها شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy