Saturday, Feb 17, 2018

صفحه نخست » استقبال اصلاح طلبان از امام جمعه شدن یکی از دشمنان جنبش سبز

fridayprayer_021718.jpgدماوند - با حکم سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، سیدمحمدحسن‌ ابوترابی‌ فرد به امامت جمعه موقت تهران منصوب شده است.

این خبر با استقبال شخصیتهای سیاسی اصلاح طلب و مقام های دولت حسن روحانی مواجه شد.

علی شکوری راد دبیر حزب اتحاد ملت در توییتر خود نوشت: «حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن‌ ابوترابی‌فرد یک اصولگرای آرام، معتدل و اخلاق مدار است. اگر به او باشد، جانب انصاف را نگاه می دارد و اگر حقی را بشناسد آن را پاس می دارد. از او نسبت به بزرگان و محترمین در بین مردم، بی ادبی و بی‌احترامی ندیده و نشنیده‌ام.»

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس شورای اسلامی هم در واکنش به این انتصاب در توئیتر خود نوشت: «انتصاب روحانی وارسته آقای ابوترابی به امامت جمعه تهران، خبر مسرت بخش و امیدوارکننده ای بود. خطبه‌های جمعه، به جای نفرت پراکنی باید وحدت آفرین باشد. کسی می تواند دیگران را به وارستگی سفارش کند که خود نشان از وارستگی داشته باشد.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری نیز در توییتر خود از انتخاب حجت‌الاسلام ابوترابی به عنوان امام جمعه موقت تهران استقبال کرد و نوشت: «اگر تهران باشم؛ این هفته به نماز جمعه خواهم رفت.»

حمایت اصلاح طلبان از امام جمعه موقت و جدید تهران در حالی صورت می گیرد که ابوترابی فرد همواره از حامیان برخورد شدید با اصلاح طلبان و جنبش سبز و رهبران آن بوده است.

او از جمله گفته که «میوه تلخ فتنه ۸۸ ثمره زاويه از راهي بود که رهبر معظم انقلاب طراحی کرده بودند» و در جای دیگری، و در موضی مشابه با احمد جنتی، گفته بود که «اگر رافت اسلامی نبود با سران فتنه به گونه دیگری برخورد می شد».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy