Friday, Feb 16, 2018

صفحه نخست » حاتمی‌کیا روی صندلی تتلو

بعد از تتلو، اینک نوبت «ابراهیم»!

ابراهیم حاتمی‌کیا که به خاطر نمایش «به وقت شام» برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم به مشهد سفر کرده، با ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اخیر دیدار کرد. در این دیدار رئیسی از او به خاطر حرف‌هایش در اختتامیه جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر گزارش داده که رئیسی در این دیدار گفته است: «سخنان آقای حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر را کاملاً تحت الشعاع قرار داد و این سخنان برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک قوت قلب بود. این سخنان نشان داد خوشبختانه خط شکن‌های عرصه هنر فاخر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.»

396112897.jpg

این عضو مجلس خبرگان رهبری از فیلم جدید حاتمی کیا هم تقدیر کرده است: «هجمه‌ها به فیلم «به وقت شام» نشانه تاثیرگذاری این اثر هنری است.»

ابراهیم رئیسی همچنین گفته است: «مجاهدان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید از سوی همه اقشار مورد توجه و تقدیر قرار گیرند زیرا این افراد قهرمانان ملی هستند. دفاع از سرزمین در بین همه ملت‌های جهان جزو حماسه‌های ملی محسوب می‌شود و نسل‌های مختلف به عنوان یک افتخار ملی از آن یاد کنند، اما متاسفانه برخی در کشور ما نسبت به هشت سال دفاع مقدس چنین نگاهی ندارند.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

حاتمی‌کیا: فیلم ساختن در نفی نظام سینمای مستقل است؟

همچنین کانال تلگرام «به وقت شام» حرف‌های حاتمی کیا در این دیدار را منتشر کرده است: «آیا اگر فیلمی در نفی نظام اسلامی ساخته شود، سینمای مستقل است ولی اگر از رشادت‌ها و جانفشانی‌های این ملت سخنی بیان شود، سینمای وابسته است؟ اگر این وابستگی است، همچنان که در جشنواره فجر گفتم به وابستگی به ارزش‌ها و از جان‌گذشتگی مردم کشورم افتخار می‌کنم.»

حاتمی‌کیا در ادامه گفته است: «برخی می‌خواهند با هجمه به آثار هنری انقلابی، فیلم‌سازان جوان را دلسرد و از رویش‌های پر‌توان در عرصه هنر انقلاب اسلامی جلوگیری کنند.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy