Tuesday, Feb 20, 2018

صفحه نخست » کمیسیون امنیت ملی: تردیدی در خودکشی کاووس سیدامامی وجود ندارد

seyedEmami2_021218.jpgایسنا ـ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس از نمایش فیلم داخل زندان و نحوه مرگ سیدامامی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور اعضا و مدعوین از سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد تا مسائل و جزئیات گروه جاسوسی تحت پوشش محیط زیست مورد بررسی قرار گیرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

بر این اساس، لازم به توضیح است طبق قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط قوه قضائیه به ویژه در موضوعات امنیتی، مسائل جاسوسی و نفوذ ورود پیدا می‌کند و مسئولیت قانونی دارد.

سیدحسین نقوی حسینی گفت: در این جلسه ضمن تشریح کامل تیم جاسوسی با عنوان پوشش فعالیت‌های محیط زیستی، به معرفی اعضاء، فعالیت‌های انجام شده، ارتباطاتی که تیم مذکور با سرویس‌های اطلاعاتی خارج از کشور داشتند و اقداماتی که در زمینه جمع آوری اطلاعات مربوطه به حوزه دفاعی و هسته‌ای کشور داشتند، ارائه شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این جلسه فیلم داخل زندان از نحوه خودکشی سید امامی و سوابق وی و خانواده او قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: لازم به توضیح است که کلیه مراحل اقدامات وی از لحظه ورود به اتاق خاص خود و صحنه سازی اینکه در حال استراحت است و بعد اقدام به خودکشی و اینکه دستشویی داخل اتاق وی بوده و هیچ راه دیگری برای ورود به اتاق وی نبوده تا لحظه بیرون آوردن جنازه وی در فیلم موجود است و تردیدی در خودکشی وی بدون دخالت هیچ عنصر دیگری وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صبح آن روز، ماموری صبحانه وی را می‌آورد و به علت جاسازی که خود وی از رختخواب خود کرده، تصور می‌کند که وی خوابیده، صبحانه را می‌گذارد و می‌رود و بعد از مدت دیگری سر می‌زند، می‌بیند صبحانه را برنداشتند، اقدام به پیدا کردن وی می‌کند که متوجه می‌شود در جای او کسی نخوابیده و ناگهان متوجه دستشویی و خودکشی وی می‌شود. همه این مراحل در فیلم وجود دارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy