Thursday, Feb 22, 2018

صفحه نخست » آقای احمدی نژاد! خودت مثل آدم برو ته صف! ف. م. سخن

CE7E2493-41AE-4FF4-B4FB-6965D75AD26A.jpegبه نوشته ی سایت «دولت بهار» محمود احمدی نژاد بعد از این که سید علی خامنه ای از دهانش در رفته است که از او هم می توان انتقاد کرد نامه ای خطاب به او نوشته و خواسته هایی را مطرح کرده از جمله:
-آزادی مردم و اعمال حق تعیین سرنوشت
-برگزاری فوری و آزاد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، بدون مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی و آزاد گذاردن مردم برای انتخاب
-تغییر فوری رییس دستگاه قضا که منصوب مستقیم خامنه ای است و انتصاب فردی با ویژگی‌های مندرج در قانون اساسی
-صدور دستور آزادی و منع تعقیب برای تمام کسانی‌ که تحت عناوین مختلف بازداشت و یا محکوم شده‌اند...

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

احمدی نژاد نامه اش را هم با دعای محبوب اش آغاز کرده است:
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.

البته من معمولا با انسان های روان پریش و روان نژند دهن به دهن نمی شوم و از آن ها چیزی نمی خواهم ولی این بار را استثنا قائل شده از آقای احمدی نژاد می خواهم که زنبیل پلاستیکی شان را بردارند تشریف ببرند ته صف!

از چهل سال پیش تا کنون، ما و عده ای دیگر آرام آرام در این صف قرار گرفته ایم و آقا محمود که تازه از داخل هاله ی نور خارج شده، با شتاب به سرِ صف رفته و سهمی از قدرت برای خودش و یاران اش می خواهد. باید خدمت ایشان عرض کرد که دیر تشریف آورده اید و تقاضای تان را به بدکسی ارسال کرده اید.

این صف، صف ویزای فلان سفارت خانه نیست که بتوان با دیدن دمِ دلال ها و دربان ها جر زنی کرد و سرِ صف قرار گرفت. ما اینجا چغندر نیستیم که شما تشریف بیاورید خودتان را مالان مالان به جمعیتِ داخل صف قالب کنید.

اگر قرار بر حاکمیت اجنه و امام زمان بر ایران باشد، همین جنتی و مکارم و خامنه ای برای هفت پشت ما بس هستند و همین ها بمانند بهتر است. شما با اجنه های تان تشریف ببرید آن ته ته، شاید عده ای باشند که به شما مثل آن گروه جلویی شما، که اصلاح طلبان حکومتی هستند دل ببندند و قدرت سیاسی را بخواهند از داخل حکومت اسلامی به دست آورند. فعلا که صف، محکم سر جای خودش است و هر چند عده ای از ما در این صف مو سفید کرده ایم و بعضی مان هم به خواب خوش فرو رفته ایم و خواب گذشته های خوش را می بینیم اما فعلا این قدر هوش و حواس برایمان مانده که جر زنندگان و تازه از خوابِ خوش بیدارشدگان را اگر شد با حرف و کلام، و اگر نشد با چک و لگد به سمت ته صف هدایت کنیم.

ضمنا مگر «آقا» نگفته بود کسانی که در حکومت مسوولیت داشتند نباید نقش اپوزیسیون را بازی کنند؟! پس بردار آن زنبیل پلاستیکی ات را و به زبان خوش برو آن ته، که اعصاب معصاب نداریم، می زنیم لت و پارت می کنیم!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy