Sunday, Feb 25, 2018

صفحه نخست » حمله عزت‌الله ضرغامی به رییس جمهور به بهانه دفاع از لیلا حاتمی

zarghami_022518.jpgخبرآنلاین - عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما به صحبت‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی اظهارات لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین، عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«وقتی رئیس جمهور محترم در مقابل دیدگان حیرت زده میهمانان خارجی، با تمسخر برخی اندیشمندان اسلامی، آن هم با مثال‌های سطحی غیر مرتبط نسبت به یک دیدگاه خاص نظری، استفاده سوء سیاسی می‌کند، از خانم لیلا حاتمی چه انتظاری هست ؟

دقت کنید:

«نمی‌توان گفت که فلان خودرو اسلامی است و آن یکی نیست. اینکه یک قرآن در داشبورد خودرو گذاشته شود که خودرو اسلامی نمی‌شود!»

واقعا کدامیک از اندیشمندان ما چنین نظریه‌ای داده‌اند؟

فرق ایشان با خانم لیلا حاتمی این است که سخنان او، برخلاف رئیس‌جمهور، جدی گرفته نمی‌شود و متقابلاً وظیفه اصلی‌اش که بازیگری است را خوب بلد است. حتی اگر نتواند کلمه protesters را به درستی تلفظ کند!

آیا رئیس جمهور وظیفه اصلی خود که حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم است را به خوبی می‌شناسد و به آن عمل می‌کند؟!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

یادداشت آقای دکتر رضا داوری را دقیق بخوانید!

«وقتی مطلب سیاسی با مسئله علمی خلط می‌شود هرچه بکوشند به نتیجه نمی‌رسد.»

masoumeprvaneh-p12.jpgانتقاد تند پروانه معصومی از لیلا حاتمی: اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند

«پروانه معصومی» - بازیگر سینما و تلویزیون - به شدت از اظهارات «لیلا حاتمی» در جشنواره برلین انتقاد کرد و به او گفت که اگر ایران را دوست ندارد، «می تواند برود جای دیگر زندگی کند».

لازم به ذکر است لیلا حاتمی در جشنواره برلین، از نوع برخورد حکومت با معترضان در اعتراضات دی ماه انتقاد کرد و گفت قرار نیست اعتراض شهروندان به قیمت جان آنان تمام شود. این اظهارات با استقبال زیادی از طرف هواداران لیلا حاتمی و مخالفان حکومت ایران مواجه شد. اما اعتراض هواداران حکومت جمهوری اسلامی را برانگیخت.

پروانه معصومی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اظهارات لیلا حاتمی گفت: «خانم لیلا حاتمی مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات چهار نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند».

او همچنین از نفس اظهارات سیاسی حاتمی انتقاد کرد و گفت: «خانم حاتمی شما برای فیلم خوک رفته اید به این چیز ها چه کاری دارید؟ چرا سعی می کنید در هر چیزی دخالت کنید؟»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy