Tuesday, Feb 27, 2018

صفحه نخست » اگر این شرایط را دارید امارات به شما یک میلیون درهم حقوق می‌دهد

uae_022718.jpgالعربیه - امارات متحده عربی اعلام کرد (+ لینک) به کسی که با نگاه مثبت به زندگی بتواند برای این کشور آرزوسازی کند، یک میلیون درهم حقوق می‌دهد.

شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم نائب رئیس حکومت امارات متحده عربی، رئیس هیات وزاء و حاکم دبی روز شنبه 24 فوریه 2018 از یک فرصت شغلی در این کشور خبر داد که حقوق آن یک ملیون درهم امارات است.

حاکم دبی در صفحه توئیتر خود تصویری از یک آگهی استخدام منتشر کرد که در آن آمده است: «درخواست همکاری برای سال 2018. جایگاه شغلی آرزوسازی، شهروند یک کشور عربی، بدون محدودیت سنی، داشتن سابقه کار انسانی و خدمت‌رسانی. دارا بودن نگاه مثبت به زندگی و سخاوتمندی و توان خواندن و نوشتن.»

این آگهی در چارچوب برنامه "آرزوسازان" است که از سوی شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم راه‌اندازی شد. او سال گذشته همه پنج نفر اول این مسابقه را به عنوان "آرزوساز برتر" و لایق این عنوان معرفی کرد و گفت خیری که آنها به بشریت تقدیم می‌کنند، از آنها مناره‌هایی می‌سازد که راه را به مردم نشان می‌دهد.

حاکم دبی به هر کدام از این افراد یک میلیون درهم امارات (273 هزار دلار) تقدیم کرد تا جایزه مسابقه آرزوسازان امارات عنوان بالاترین جایزه سخاوتمندانه را به خود اختصاص دهد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در دوره گذشته این مسابقه نوال الصوفی از مغرب جایگاه اول این مسابقه را به دست آورده و جایزه را به خود اختصاص داد. الصوفی از میان 65 هزار شرکت‌کننده از 22 کشور مختلف برگزیده شد. همه این افراد طرح‌هایی را ارائه کرده بودند که به امیدبخشی و آرزوسازی در جامعه کمک می‌کرد.

رسانه‌های امارات خبر دادند که این دختر مغربی زندگی خود را وقف نجات جان پناهجویان سوری که می‌کوشیدند با قایق‌های مرگ خود را به اروپا برسانند کرده و جان بیش از 200 هزار سوری را نجات داد.

22211555ddee.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy