Wednesday, Feb 28, 2018

صفحه نخست » جروسلم پست: اکنون زمان اقدام علیه ایران است

soleimani_022818.jpgیادداشتی از ریچل آوراهام در وبسایت روزنامه جروسلم پست

برگردان فارسی: صدای آمریکا

با توجه به تحولات اخیر در منطقه، زمان آن فرا رسیده است که آمریکا و اسرائیل اتحادی با نیروهای محلی در سوریه، لبنان، عراق و خود ایران تشکیل بدهند تا یک بار برای همیشه تهدید ناشی از ایران متوقف شود.

برای از بین بردن این خطر تنها حملات هوایی کافی نیست و باید نیروی زمینی در کار باشد. آمریکا و اسرائیل باید از کردها، دروزها، قبایل و اقلیت ها، سنی های میانه رو و جوانان فارس برای مقابله با رژیم کمک بگیرند.

بدون حمایت ایران، عراق سه تکه شده، رژیم بشار اسد سقوط کرده و حزب الله لبنان به شکل چشمگیری تضعیف شده بود. از این رو ایران در این سه کشور عمیقا ریشه کرده است و این نفوذ با چند حمله هوایی محو نخواهد شد.

تنها راه معکوس کردن نفوذ رژیم ایران در منطقه تغییر رژیم در سوریه، لبنان، عراق و خود ایران است. اما این تغییر رژیم ها به دست چه کسانی رقم خواهد خورد؟

در سوریه و عراق پیشاپیش منطقه خودمختار کردستان تشکیل شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

هر چند تحرکات دولت حیدر العبادی و شبه نظامیان شیعه او با پشتیبانی سپاه پاسداران به موقعیت کردها لطمه زده است، اما این روند با پشتیبانی هوایی آمریکا و اسرائیل قابل تغییر است.

با وجود آسیب هایی که کردها در عفرین و کرکوک متحمل شده اند، آن ها هنوز مطمئن ترین شرکای ما هستند که می توانند مانع ایجاد هلال شیعی از تهران تا دریای مدیترانه شوند. کردها، عرب های مسیحی، دروزها در لبنان، بادیه نشین ها در سوریه و بلوچ ها، آذری ها و انقلابیون جوان ایران معتبرترین جایگزین حاکمیت ترور رژیم ایران هستند.

آن ها با حمایت هوایی اسرائیل و آمریکا می توانند وضعیت کنونی منطقه را تغییر بدهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy