Friday, Mar 30, 2018

صفحه نخست » اعطای شهروندی ترکیه با خرید ملک، از یک میلیون دلاربه 300 هزار دلار کاهش یافت

turkey_033018.jpgایپک اویز، شرط خرید ملک ۱ میلیون دلاری برای کسب حق شهروندی ترکیه برای خارجیان ، به ۳۰۰ هزار دلار کاهش می یابد. انتظار می رود این تصمیم امتیاز بسیار خوبی برای بخش سرمایه گذاری و ساختمان باشد.

کشور ترکیه برای جذب بیشتر سرمایه گذاران خارجی و افزایش فروش ملک، در حال ایجاد تغییرات جدی در این خصوص می باشد. با توجه به ماده ای که به قانون Torba Yasa که انتظار می رود در ماه می صادر شود، شرط خرید ملک ۱ میلیون دلاری برای کسب شهروندی در ترکیه به ۳۰۰ هزار دلار کاهش خواهد یافت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

امتیاز بسیارخوبی برای بخش سرمایه گذاری خواهد بود

نمایندگان بخش سرمایه گذاری در Uludağ Ekonomi Zirvesi با پاسخ به سوالات روزنامه Sabah، این خبر را تایید کردند. دکتر فیض الله یتگین رئیس هیئت مدیره GYODER با اشاره به اینکه منتظر رسمی شدن این خبر در ماه می هستند ، بیان کرد: " این برنامه ریزی هم برای اقتصاد ترکیه و هم برای بخش ساختمان امتیاز بسیار خوبی خواهد بود. املاک با ارزش ۱ میلیون دلار و بیشتر حدود تنها ۳-۲ درصد بازار را تشکیل می دهند . با توجه به تحقیقات انجام شده ، خارجیان املاکی با ارزش ۳۰۰-۱۰۰ هزار دلار را انتخاب می کنند ."

مراحل کار باید با سرعت بیشتری انجام شود

فیض الله یتگین ،همچنین بیان کرد ، دلیل خرید ملک کمتر از طرف سرمایه گذاران خارجی غیر منقول ، مشکل قانون اولیه می باشد .یتگین اضافه کرد :" برای پروژه ای که پروانه آن را دریافت کرده اید ، ممکن است در مرحله سکونت با "امکان اسکان وجود ندارد " روبه رو شوید . و همچنین بیان کرد : باید به مراحل انتقال سند به خریداران خارجی سرعت بخشید . ضیا ییلماز رئیس هیئت مدیره شرکت DAP نیز در این خصوص چنین بیان کرد : فروش سالانه غیر منقول به خارجیان در ترکیه ۴٫۶ میلیارد دلار می باشد در حالیکه این رقم در لندن ۴۸ میلیارد دلار است ، ما می توانیم این مبلغ را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

راه کسب شهروندی ترکیه سال گذشته باز شد

راه کسب شهروندی با سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری و یا خرید خانه به ارزش ۱ میلیون دلار ،بدون هیچ شرط دیگری سال گذشته باز شده است. با توجه به خبر منتشر شده در روزنامه رسمی و " با ایجاد تغیییرات در مقررات مربوط به اجرای قانون شهروندی ترکیه " : اشخاصی که حداقل ۲ میلیون دلار سرمایه گذاری ثابت داشته باشند که از طرف وزارت اقتصاد تثبیت شود و یا اینکه خانه ای به ارزش ۱ میلیون دلار خریداری کرده و تعهد بدهند که تا ۳ سال ملک را به فروش نخواهند رساند ، با حکم هیئت وزیران می توانند حق شهروندی ترکیه را کسب کنند . نمایندگان بخش غیر منقول برای اینکه این مبلغ را کاهش دهد مدت زیادی است که در حال فعالیت هستند.

منبع: https://www.sabah.com.tr/ekonomi/2018/03/25/300-bin-a-vatandaslik

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy