Thursday, Mar 1, 2018

صفحه نخست » سه امتیاز دربی ۸۶ برای استقلال + فیلم

derby_030118.jpgایران اینترنشنال - حساس ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری آبی پوشان همراه بود.

هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها عصر روز پنجشنبه، دهم اسفند با برگزاری سه دیدار آغاز شد که طی آن در مهمترین بازی نیم فصل دوم، تیم های استقلال و پرسپولیس هشتاد و ششمین دربی سنتی پایتخت را به قضاوت علیرضا فغانی و درحضور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و در ورزشگاه مملو از تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار کردند، که این دیدار حساس با تک گل دقایق پایانی نیمه اول وُریا غفوری به سود استقلال خاتمه یافت، تا آبی‌پوشان پایتخت با این نتیجه ضمن کسب یک برد شیرین و دلچسب ۴۱ امتیازی شده و در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرند.

نیمه اول این دیدار با برتری استقلال آغاز شد و این تیم روی فرارهای وُریا غفوری از راست و بازی سازی امید ابراهیمی و جپاروف، حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد، که این حملات راهی به دروازه رقیب پیدا نکرد.

نقطه قوت استقلال دراین بازی حضور «مامه تیام» سنگالی در پیشانی خط حمله استقلال بود که تک گل این تیم نیزروی تیزهوشی این بازیکن و ضربه وُریا غفوری به ثمررسید. درنهایت نیمه اول با برتری شاگردان وینفرد شفر، خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، پرسپولیس که نتیجه را واگذار کرده بود، برای جبران این شکست و انجام دو تعویض، حملات زیادی را روی دروازه استقلال تدارک دید که این حملات احساسی و بی برنامه راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد و درنهایت سرخپوشان که با یک تساوی هم می‌توانستند قهرمانی خود را دراین فصل قطعی کنند، اما در پایان نتیجه را به رقیب قدیمی خود واگذار کردند و با ۵۷ امتیاز همچنان درصدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در دو دیدار دیگر برگزارشده امروز نیز پیکان تهران در تبریز و درحالیکه ۹ نفره بود و دو بازیکن این تیم اخراج شده بودند، با یک گل از سد میزبانش تراکتورسازی تبریز گذشت. بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سایر بازی‌های هفته بیست و پنجم نیز روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy