Monday, Mar 12, 2018

صفحه نخست » پیکر سرنشینان هواپیمای کوچک بمباردیه در عرض چند ساعت پیدا شد اما...؛ ف. م. سخن

5767EDD7-34A8-4B57-96A5-18842DD980DD.jpegهواپیمای کوچک بمباردیه، متعلق به خانواده ی باشاران در مسیر بازگشت به استانبول در ارتفاعات شهر کرد سقوط کرد و ۱۱ سرنشین آن که دختران و زنان جوان بودند کشته شدند.

به فاصله ی چند ساعت از این حادثه ی تاسف بار، پیکر ۸ تن از این ۱۱ تن در ارتفاعات دورک اناری کیار پیدا شد و سه پیکر دیگر نیز احتمالا فردا پیدا خواهند شد. فردا صبح پیکر کشته شدگان با هلیکوپتر به پایین ارتفاعات منتقل خواهد شد. به گزارش خبرگزاری ها، در منطقه ی سقوط، حدود یک تا دو متر برف وجود داشته است.

این اتفاق در زمانی افتاده است که هنوز بعد از گذشت بیست و چند روز از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان، پیکر همه ی کشته شدگان آن حادثه ی دردناک پیدا نشده است و کماکان پیدا کردن باقی مانده ی اجساد به هوای خوب و مساعد شدن شرایط جوی حواله داده می شود!

این در حالی ست که هم ارتفاع محل سقوط هواپیمای ترک بیشتر از ارتفاع محل سقوط هواپیمای مسافربری بوده، هم هواپیما کوچک تر بوده و هم تعداد مسافران کمتر بوده است.

قصد ما این نیست که در اینجا به بی عرضگی و سوء مدیریت مسوولان و مدیران نجات اشاره کنیم. هواپیمای ترک، با وجود شخصی بودن اش، از چنان امکاناتی بر خوردار بوده که پیدا کردن سریع آن را امکان پذیر ساخته و نیز استحکام آن به قدری بوده که حتی بعد از بر خورد به کوه، اجساد دختران سالم پیدا شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در حالی که ما هنوز به دنبال باقی مانده ی اجساد سرنشینان هواپیمای مسافربری مان هستیم، ترک ها متن گفت و گوی خلبان با برج را نیز منتشر کرده اند و چند روز دیگر اطلاعات پروازی را از جعبه ی سیاه استخراج خواهند کرد و علت سقوط هواپیما را که مثلا می تواند برخورد پرنده با هواپیما باشد مشخص خواهند کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy