Monday, Mar 12, 2018

صفحه نخست » یک توريست روس هنگام شنا در سواحل مصر زایمان کرد

العربیه - یک زن توریست اهل روسیه هنگام شنا در آب‌های ساحلی مصر در دریای سرخ و در شهر دهب استان سینای جنوبی به شکل طبیعی در دریا زایمان کرد.

این زن که از سوی یک متخصص زنان همراهی می‌شد، با راهنمایی او تمریناتی را روی عضلات ناحیه شکم و رحم در آب انجام داد که روند زایمان را تسهیل می‌کند. چندی است که زایمان در آب میان توریست‌های روس در مصر رواج پیدا کرده است.

تصاویر زایمان این توریست روس، توسط یک توریست دیگر ثبت و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

touristbabay1.jpgtouristbabay2.jpgرسانه‌های مصری گزارش کردند که این زایمان به شکل طبیعی و به سادگی صورت گرفته است. در این روش زایمان طبیعی، مادر باردار بلافاصله پس از آغاز درد زایمان به درون آب رفته و شروع به شنا می‌کند. به طور همزمان یک پزشک متخصص زنان مادر باردار را درون آب همراهی کرده و آموزش‌ها و تمرین‌های مربوط به این امر را به او یاد می‌دهد. این تمرینات منجر به خروج نوزاد از رحم مادر می‌شود.

touristbabay3.jpgنکته جالب توجه در زایمان این زن روس، خروج عادی او از آب به نحوی است که انگار اتفاقی رخ نداده است. او پزشک و نوزاد را در حالی که مایو به تن داشت همراهی کرد و در صحت و سلامت کامل در کنار آنان راه رفت. او پس از آن با پای خود به اقامت‌گاهش در شهر دهب استان سینای جنوبی رفت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به گزارش رسانه‌های مصری، زایمان طبیعی در میان توریست‌ها و اتباع دیگر کشورها در شهر دهب رواج یافته است. در این میان توریست‌های روس که برای زایمان و آموزش شنا به فرزندانشان به این منطقه می‌روند، اقبال بیشتری به زایمان در آب دارند. آن‌ها باور داند که زایمان زیر آب، روند زایمان را تسهیل می‌کند، زیرا کودک درون رحم مادر خود درون یک ماده مایع قرار دارد و بهتر است خروج او نیز به یک محیط مایع باشد.

touristbabay4.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy