Friday, Mar 16, 2018

صفحه نخست » تصویری: گفت‌وگوی صمیمی مدیران گردشگری ایران و اسرائیل در برلین

العربیه - نمایشگاه بین المللی گردشگری و جهانگردی برلین «ITB» که اوایل ماه مارس در آلمان برگزار شد فرصت مناسبی بود تا علاوه بر ترویج وجه گردشگری ایران، ابراز علاقه و دوستی میان ایران و اسرائیل در زمینه گردشگری نیز به نمایش گذاشته شود.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی «شارون لامبرگر» مدیر اجرایی یک شرکت اسرائیلی فعال در زمینه ارتباطات، در نمایشگاه بین المللی گردشگری و جهانگردی برلین از غرفه ایران در این نمایشگاه دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با مسئول این غرفه، با او عکس یادگاری انداخت.

travel_IRI_israel1.jpgمسئول غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری و جهانگردی برلین در کنار مسئول شرکت اسرائیلی

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت احرونوت» در این زمینه نوشت (+ لینک) که شارون لامبرگر با دریافت یک فایل ویدیوئی که برخی اماکن گردشگری ایران را به نمایش می‌گذارد نسبت به اماکن سیاحتی ایران ابراز علاقه کرده و در زمینه ایجاد راهکاری برای نزدیکی بین شهروندان دو کشور اسرائیل و ایران، با مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه برلین هم‌اندیشی کرده است.

این روزنامه اسرائیلی در ادامه افزود که شارون لامبرگر فارغ از اختلافات سیاسی میان دو کشور اسرائیل و ایران، با مسئول غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری و جهانگردی برلین گفتگو کرده و با او عکس گرفت. این عکس مورد توجه و استقبال رسانه‌های اسرائیلی قرار گرفته و در سطح وسیعی منتشر شده است.

travel_IRI_israel2.jpgشارون لامبرگر در گفت‌وگو با روزنامه «یدعوت احرونوت» گفت: «منتظرم تا فایل‌های تبلیغاتی بیشتری به دست آورم تا این فایل‌ها را از طریق شرکت‌مان به نمایش گذاشته و اطلاع رسانی کنم».

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

لامبرگر گفت در ابتدا مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه برلین بعد از اینکه او خود را از اسرائیل معرفی کرد، آشفته شدند. وی در ادامه افزود: «شخصی که مسئول غرفه گردشگری ایران در نمایشگاه بود ابتدا رفتار دوستانه‌ای نداشت اما پس از آن‌که به او گفتم می‌خواهم وجه دیگر ایران را به دور از افراطی‌گری نشان بدهم، رفتار او تغییر کرد».

وی افزود: «به آن خانم گفتم بسیاری از شهروندان اسرائیل که محل تولدشان ایران است، مایل هستند تا به کشور محل تولدشان سفر کرده و از آن بازدید کنند».

travel_IRI_israel3.jpgtravel_IRI_israel4.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy