Sunday, Mar 18, 2018

صفحه نخست » ما پول می دهیم شما را بخریم! نخواستید خریده شوید پول را بدون قشقرق راه انداختن برگردانید!؛ ف. م. سخن

01816FC9-7EC7-47C6-8569-F0B427DB46F7.jpegگند و عفونت حکومت اسلامی و از حکومت رانده شدگان اصلاح طلب به قدری زیاد شده است که کوچک ترین نزدیکی به آن ها هم انسان را مشمئز می کند.

مریم شریعتمداری، دختر خانم جوانی ست که چندی پیش بر بالای جعبه ی تقسیم برق روسری از سر باز کرد و مامور نیروی انتظامی او را با خشونت به پایین هل داد طوری که گفته شد پایش آسیب دید و بعد هم به زندان افتاد.

فیلمی که از این دختر خانم و از این رویداد گرفته شد، صحنه ای آفرید حماسی که به فاصله ی کوتاهی تبدیل به نماد تصویری شد. به قول یکی از اینترنت نویسان، حکومت، طرح مجسمه های فردای ایران را هم ترسیم می کند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در روزهای پایانی سال که همه می رفتیم تا به یک کمای سیزده چهارده روزه ی سیاسی برویم، ناگهان خبر و عکسی منتشر شد مبنی بر این که یکی از خبرنگاران، پاکتی به عنوان «عیدی» موسوی های دربند به مریم خانم داده و ایشان پاکت را که باز کرده و در آن چند قطعه چک پنجاه هزار تومانی دیده، فی الفور تصویری از این «هدیه» را با نوشته ای همراه کرده و آن را به علامت وقیحانه بودن این کار در اینترنت منتشر کرده است.

اسامی اشخاصی که در این زمینه مطرح شد عبارت بود از:
زهرا موسوی دختر میر حسین و زهرا رهنورد
شهرزاد همتی -خبرنگار-
ژیلا بنی یعقوب
مصطفی تاج زاده

زهرا موسوی، دادن هر گونه عیدی از طرف پدر و مادرش را رد کرد.

ژیلا بنی یعقوب «عیدی» داده شده را از طرف دو فرد سیاسی که نمی تواند نام ببرد اعلام کرد.

مصطفی تاج زاده که به نظر می رسد کاره ای در این ماجرا نبوده، به میانه ی ماجرا پرید و گفت نام آن دو نفر برده نشود و من مسوولیت این «عیدی» را قبول می کنم. بعد هم کلی توضیح و توجیه که:

«اول اینکه اصل این کار که به زندانیان و خانواده‌های آنها به مناسبت سال جدید عیدی می‌دهند و به نام بزرگان هم می‌دهند کار خوبی است و چندین سال است که رسم شده و هر کس این کار رو با نیت خیر انجام می‌دهد، دستش درد نکند و کار خوبی‌ است. دوم اینکه پای اسم بردن از افراد به هیچ وجه در این فضای امنیتی به مصلحت نیست و به نوعی آدم‌فروشی تلقی می‌شود چرا که مسئولیت زیادی بر گردن می‌گذارد و بنابراین اسم هیچ کس را نباید آورد. و هر کس هم در این زمینه اعتراض دارد، مسئولیت این اتفاق را من (مصطفی تاجزاده ) می پذیرم چون به هیچ وجه مصلحت نیست که اسم افراد برده شود. نتیجه‌اش این بشود که کسانی که می‌توانند در بزنگاه‌ها به آسیب‌دیدگان کمک برسانند دستشان بسته شود. هر کسی از این هدایا و عیدی‌ها می‌پذیرد بزرگواری خود را نشان می‌دهد و اگر کسی هدیه را نمی‌پذیرد آن را به رابط خود برگرداند بدون اینکه اسم کسی برده شود و مسئولیتی متوجه کسی بکند.»

پس مشخص شد که «عیدی» مزبور را موسوی ها نداده اند بلکه این «عیدی» به نیت این دو نفر - مثل به نیت چهارده معصوم - به خانم شریعتمداری داده شده است.

دو دیگر این که ما این عیدی را می دهیم - مثل عیدی یی که به روزنامه نگاران زحمت کش و فعالان سیاسی زحمت کش و نمایندگان مجلس زحمت کش و غیره و غیره می دهیم. اگر کسی آن را می پذیرد بزرگواری خود را نشان می دهد و اگر کسی نمی پذیرد، خب آن را به «رابط» خود بر گرداند بدون این که اسم کسی برده شود و مسوولیتی متوجه کسی بکند!

دوست دارم آقای تاج زاده در یک کشور غربی این جوری به یک خارجی «زحمت کش» هدیه بدهد آن هم پول نقد - تا ببیند چه بر سرش می آورند!

من بعد از سال ها که تحت معالجه ی پزشک ام بودم، یک جلد کتاب ده یورویی برایش هدیه بردم که آن را رسما و علنا نپذیرفت و گفت من کارم را انجام داده ام و نمی توانم و نباید از بیمارم هدیه بگیرم.

در خانواده ی ما هم کسی به کسی پول هدیه می داد، توهین به حساب می آمد و می گفتیم هدیه، نفس اش و تهیه اش که نشان دهنده ی به یاد داشتن شخص و به خاطر داشتن شی مورد علاقه ی اوست مهم است و پول نه تنها این معانی را نمی رساند بلکه این معانی را از بین می برد!

حالا از این به بعد خانم ها و آقایان عزیز! اگر کسی از اصلاح طلبان برای تان از طریق «رابط» هدیه ای آورد، آن را قبول کنید. اگر هم نخواستید قبول کنید، ابتدا در جا پاکت را باز کنید ببینید تووش چی چی هست و اگر پول هست همان را به «رابط» مربوط برگردانید و این قدر هم قشقرق به راه نیندازید! والّا حمایت مان را از شما پس می گیریم چنان که بعد از این جریان، برخی از اصلاح طلبان جوان ناراحت شدند و وقتی دیدند حساب مریم خانم فیک نیست، گفتند حیف از حمایتی که از تو کردیم! :)

سال نو بر شما مبارک!

photo_2018-03-17_15-58-10.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy