Monday, Mar 19, 2018

صفحه نخست » افشاگری سایت محافظه‌کار علیه رحیم مشایی: ارتباط نزدیک با همسر دکتر فاطمی

وب‌سایت خبری «باشگاه خبرنگاران جوان»، یک وب‌سایت نزدیک به محافظه‌کاران با انتشار چند عکس از اسفندیار رحیم مشایی ادعا کرد که او با پریوش سطوتی، همسر وزیر خارجه محمد مصدق «ارتباط نزدیک داشته است». سطوتی بیش از شش‌سال پیش پس از دستگیری در ایران به خارج رفت. مقدمه‌ای برای دستگیری مشایی؟ مشایی شامگاه شنبه و ساعاتی پس از انتشار این خبر دستگیر شد.

این وب‌سایت محافظه‌کار شنبه ۲۶ اسفند سه تصویر از رئیس‌دفتر سابق محمود احمدی‌نژاد،‌ رئیس‌جمهوری پیشین ایران همراه با پریوش سطوتی منتشر کرد و نوشت سطوتی پس از متهم‌شدن به «مسائل مالی، امنیتی و ارتباطات مشکوک» از ایران خارج شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

پریوش سطوتی همسر حسین فاطمی، وزیر خارجه کابینه مصدق است که پس از کودتای ۲۸ مرداد اعدام شد. خواهر او،‌ منیژه سطوتی همسر مهدی رحیمی، از افسران زمان سلطنت پهلوی بود که پس از انقلاب ۱۳۵۷ تیرباران شد.

mashai-1.jpgmashai-2.jpgmashai-3.jpg

پریوش سطوتی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ دستگیر و سپس ۳۱ اردیبهشت با قید وثیقه آزاد شد.

جدال حلقه احمدی‌نژاد با قوه قضائیه و دیگر بخش‌های حکومتی پس از بازداشت حمید بقایی به اتهام فساد مالی وارد مرحله‌ جدیدی شده است. اسفندیار رحیم مشایی پنج‌شنبه ۲۵ اسفند با حضور در برابر سفارت بریتانیا در تهران حکم قضائی بقایی را سوزاند و بازداشت او را توطئه «انگلیس» خواند.

دادستانی تهران نیز شنبه حکم ۷۷ صفحه‌ای محکومیت «حمید بقایی» را منتشر کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy