Saturday, Mar 17, 2018

صفحه نخست » فرم تقاضای کار استیو جابز که برای ۱۲۵ هزار پوند به فروش رفت

steveJobs_031918.jpgایران اینترنشنال - فرم اولین تقاضای کار و استخدام استیو جابز، مخترع اَپل که در سال ۱۹۷۳ پُر شده بود، در یک حراجی به‌مبلغ ۱۲۵ هزار پوند به‌فروش رفت.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، این فرم تقاضای کار که استیو جابزدر سن ۱۸ سالکی و زمانی که در کالج Reed در ایالت اورگون مشغول تحصیل بود، پر شده بود، نشان می‌دهد که او از همان دوران جوانی علاقه شدیدی به ادامه تحصیل و ورود به دنیای تکنولوژی‌های مدرن داشته است.

با این حال استیو جابز تنها ۶ ماه پس از پر کردن این فرم تقاضای کار از این کالج بیرون آمده بود و تنها در ساعات پراکنده برای تحصیل حسابداری و خطاطی به آن کالج می‌رفت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

این فرم نشان نمی‌دهد که استیو جابز برای چه شغلی تقاضا کرده بوده، ولی در قسمت مربوط به توانایی‌های شخصی و رشته‌های مورد نظر آمده است که او به تکنولوژی مهندسی برق و طراحی صنعتی و امور دیجیتالی علاقه‌مند است.

steve-jobs-application.jpgیک سال پس از تاریخ این فرم، استیو جابز در شرکت معروف آن زمان Atari به‌عنوان تکنسین استخدام شد و سال بعد از آن با همکاری استیو ووزنیاک شرکت اَپل را از گاراژ منزلش تأسیس کرد.

بابی لیوینگستون مدیر شرکت حراجی RR Auction که این فرم را فروخته است می‌گوید: «استیو جابز و شرکت اَپل همانطور که در تبلیغاتشان گفته‌اند به همه ما آموخته‌اند که متفاوت فکر کنیم».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy