Thursday, Mar 22, 2018

صفحه نخست » نقد یک احمدی‌نژادی به سخنان رهبری

an3_032118.jpg«محمد‌حسین حیدری» فعال رسانه‌ای نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و مدیرمسوول سایت «دولت بهار» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «چند توئیت در نقد فرمایشات امروز‌ رهبر معظم انقلاب» نوشته است:

«‏با توجه به فرمایشات امروز، من متوجه نشدم که ⁧ رهبر انقلاب ⁩ از چه رو چندی قبل از خدا و مردم عذرخواهی کردند؟!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

‏⁧ رهبر انقلاب ⁩ فرمودند: «درکشور آزادی فکر، بیان و انتخاب وجود دارد. هیچکس بخاطر اینکه نظرش مخالف حکومت است مورد تعقیب قرار نمیگیرد.هرکس چنین ادعا کند دروغ گفته است.» این تصویر ⁧ سیدعلی سیدزاده ⁩ است. او رزمنده مدافع حرم است. او حتی با حکومت هم مخالف نبود اما با پابند به انفرادی‌اش بردند.

سیدعلی سیدزاده ⁩ حتی یک کانال تلگرامی هم برای ابراز مخالفت با حکومت نداشت. در اینستاگرام استوری می‌گذاشت و خواستار آزادی دوست بسیجی و احمدی‌نژادی‌اش ⁧ حسین شاملو ⁩ می‌شد. او هم اکنون در سلول انفرادی است. تصاویر جهاد او در عراق و مبارزه‌اش با اشرار شرق کشور را ببینید.

‏این جوان بسیجی هم ⁧ حسین شاملو ⁩ است. خدمت ⁧ رهبر انقلاب ⁩ عارضم که وقتی ماموران به خانه او‌ ریختند، تصاویر متعدد معظم له را در جای جای خانه مشاهده کردند. ۶۰ روز است که این جوان احمدی‌نژادی در بازداشت است.مادرش می‌گوید ۴۰ سال برای حفظ نظام دعا کردم و اکنون دعایم از ریشه برافتادن ظلم است.

‏این جوان هم ⁧ محمد غلباش ⁩ است. پدرش ۳۰ سال در سپاه خدمت کرده و دو‌ برادرش نیز پاسدارند. ۶۰ روز است که در انفرادی است، نه اینکه با حکومت مخالفت کرده باشد، در کانال تلگرامی‌اش از عملکرد مسئولان کشور انتقاد و از محمود احمدی‌نژاد حمایت کرده است.

‏ خدمت آیت‌الله خامنه‌ای ⁩عارضم که این جوان جالب‌ترین مورد است. ⁧ سعید علی‌بیگی ⁩ ۶۰ روز است که بازداشت است اما نه حتی به دلیل مخالفت با حکومت، به این خاطر که برای آزادی دوستان بازداشتی‌اش، وثیقه و وکیل جور کرده و متهم به اقدام سازمان‌یافته علیه نظام شده و مهمان دادگاه انقلاب است.

‏آقای عبدالرضا داوری را هم که می‌شناسید. ایشان به دلیل ثبت سه کامنت توسط افراد ناشناس در صفحه فیسبوکش که حاوی توهین به خود عبدالرضا داوری، محمود احمدی نژاد و‌ رهبر انقلاب بود، توسط قاضی صلواتی به دو سال حبس محکوم شدند و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.⁦

سر آیت‌الله خامنه‌ای ⁩را بیش از این درد نیاورم.این حقیر هم درپی بازتاب دادن آراء آقایان جوانفکر و بقایی به فساد فی الارض متهم شدم و‌ به قید وثیقه آزادم. این‌ها مشتی بود نمونه خروار. فکر می‌کنم روزگار احمدی‌نژادی‌ها و معتقدان به انقلاب که این طور باشد، فقط حضرت عباس (ع) باید برسد به داد مخالفان حکومت.

آیا گزارش‌هایی که به محضر رهبری درباره وضعیت آزادی و عدالت قضایی در کشور ارائه می‌شود، صادقانه است؟!»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy