Friday, Mar 23, 2018

صفحه نخست » واکنش سخنگوی شورای نگهبان ایران به سمت تازه جان بولتون

shoraNega_032318.jpgبی بی سی - عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ایران، به انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

جان بولتون به عنوان چهره‌ای مخالف حکومت ایران و نزدیک به سازمان مجاهدین خلق شناخته می‌شود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

آقای کدخدایی در کانال تلگرام خود نوشته است: "خبر کوتاه است اما معنا دار. جان بولتن حامی آمریکایی منافقین عالی ترین پست سیاسی را در دولت تمامیت خواه ترامپ بدست آورد"

آقای کدخدایی، سازمان مجاهدین خلق را که در آغاز انقلاب ایران، به گفته او شعارهای "ضد امپریالستی" می‌داده ، "دست آموز خود آمریکا و استکبار" خوانده است.

عباسعلی کدخدایی گفته است:"امروز این سوال اساسی مطرح است که چرا یک سیاستمدار تندروی آمریکایی به پست حساسی گمارده می شود در حالی که مرتب با فرقه تروریستی رجوی نشست و برخاست داشته و از حامیان سرسخت این گروهک شناخته می شود. آیا می توان باور کرد این ها همه اتفاقی است؟"

حکومت ایران، از سازمان مجاهدین خلق، یکی از گروه‌های مخالف حکومت ایران با عنوان "فرقه رجوی" یا "منافقین" نام می‌برد.

جان بولتون رابطه خوبی با سازمان مجاهدین خلق دارد. با مریم رجوی، رهبر این سازمان، دیدار کرده و در بعضی از برنامه‌های عمومی این گروه، حاضر شده یا سخنرانی کرده است.

آقای بولتون تابستان پارسال در گردهم‌آیی گروه‌هایی از مخالفان جمهوری اسلامی، با محوریت سازمان مجاهدین خلق گفت: "تا قبل از سال ۲۰۱۹، ما که این‌جا هستیم، در تهران جشن خواهیم گرفت."

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy