Saturday, Mar 24, 2018

صفحه نخست » تهدید مستقیم اسرائیل توسط فرمانده کل ارتش

israel_032518.jpgپس از اظهارات فرماندهان سپاه در سالهای گذشته، رجزخوانی‌های مقامات جمهوری اسلامی درباره نابودی اسرائیل این بار به فرمانده کل ارتش رسید.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با حضور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور اعلام کرد: «دشمنان ما در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی این را می‌فهمند که اگر ملت به آرمان‌ها و آموزه‌ها و معارف انقلاب اسلامی پایبند باشند، نه او می‌تواند در اریکه قدرت باقی بماند و نه رژیم صهیونیستی می‌تواند به عمر منحوس خود ادامه بدهد و این حاصل نقش ملت و حضورشان در اردوی راهیان نور هست.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت:«‌ما خواهیم توانست با قدرت دوران دفاع مقدس و اقبالی که مردم به راهیان نور و مناطق دوران دفاع مقدس و آموزه‌های دفاع مقدس دارند، آمریکا را در اریکه قدرتش سرکوب کنیم و عمر رژیم صهیونیستی را انشاءالله کمتر از ۲۵ سال تمام خواهیم کرد.»

سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، نخستین بار در شهریور ۱۳۹۴ گفت که اسرائیل در ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت. پس از آن، زمان‌شمارهایی در برخی مناطق ایران برای شمارش معکوس نابودی اسرائیل نصب شد.

ایران و اسرائیل در دوران پادشاهی پهلوی، روابط وسیع سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فنی داشتند اما با روی کار آمدن جمهوری اسلامی، نابودی اسرائیل به سیاست رسمی حکومت ایران تبدیل شد و روح‌الله خمینی خواستار حذف اسرائیل از نقشه جهان شد. خامنه‌ای هم همین سیاست را تاکنون دنبال کرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy