Monday, Mar 26, 2018

صفحه نخست » جزئیات رابطه جنسی استورمی دانیلز با ترامپ

daniels_032618.jpgبی بی سی - یک بازیگر و کارگردان فیلم‌‌های پورنوگرافی که می گوید یک دهه پیش با دونالد ترامپ رابطه جنسی داشته روایتش از آن رابطه را در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ‎بی ‎اس آمریکا مطرح کرده است.

استورمی دانیلز - ۳۹ ساله که نام واقعی اش استفانی کلیفورد است - مدعیست که در سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان یک مسابقه گلف افراد مشهور در لیک تاهوی ایالت نوادا، فقط یک بار بدون کاندوم با دونالد ترامپ سکس داشته است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

استورمی دانیلز به برنامه "۶۰ دقیقه" سی‎ بی ‏اس گفت که این میلیاردر نیویورکی و مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز (Apprentice ) به او گفته بود که نگران همسرش نباشد که با ملانیا در یک اتاق نمی‎خوابد.

آقای ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات استورمی دانیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

استورمی دانیلز افزود که تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و آقای ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

او گفت به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل آقای ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

استورمی دانیلز گفت در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

او گفت که یک مرد ناشناس سپس در شهر لاس وگاس نوادا به او و دختر نوزادش نزدیک شد و گفت: "ترامپ را رها کن. داستان را فراموش کن."

وکیل رئیس جمهوری آمریکا از استورمی دانیلز شکایت کرده و خواهان دریافت یک غرامت ۲۰ میلیون دلاری شده زیرا به گفته او، دانیلز "توافق عدم افشا" را نقض کرده است.

استورمی دانیلز می گوید که توافق یاد شده به این دلیل که شخص دونالد ترامپ آن را امضا نکرده "بی‌ارزش" است.

آقای ترامپ که تعطیلات آخر هفته را در ملک شخصی خود در فلوریدا بسر برد، به گفته کاخ سفید قرار بوده است که پیش از پخش مصاحبه به واشنگتن بازگردد اما همسرش در فلوریدا باقی بماند.

تا به حال سه زن از آقای ترامپ در مورد روابط جنسی ادعایی یا به اتهام آزار و اذیت جنسی به دادگاه شکایت کرده اند.

مایکل آوناتی، وکیل استورمی دانیلز، پیشتر به بی‎بی‎سی گفته که موکل وی با دو مورد دیگر تفاوت دارد زیرا وی هدف "اقدامات و شگردهای تهدید آمیز" قرار گرفت.

مایکل آوناتی اخیرا عکسی از یک دی ‎وی ‏دی را در شبکه توییتر منتشر کرده بود که می گفت حاوی مدارکیست که رابطه آقای ترامپ و موکلش را ثابت می کند.

پرونده ترامپ-روسیه

از طرف دیگر، دونالد ترامپ تصمیم گرفته است که دو وکیلی که اخیرا اعلام شده بود به تیم مشاوران حقوقی وی ملحق می شوند را استخدام نکند.

در پی استعفای جان داوئد، وکیل ارشد دونالد ترامپ در امور پرونده ترامپ-روسیه، کاخ سفید اعلام کرد که جو دی‎جنوا و ویکتوریا تنسینگ به تیم وکلای مدافع وی می‎پیوندند.

جو دی‎جنوا یکی از تحلیلگران حقوقی شبکه فاکس نیوز آمریکاست که تحقیقات بازرس ویژه در مورد اتهام تبانی ستاد انتخاباتی آقای ترامپ و روسیه را توطئه گروهی از مقامات پلیس فدرال (اف‎بی‎ای) علیه رئیس جمهوری آمریکا می داند که به باور وی طرفدار هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها بودند. آقای دی‎جنوا در خصوص ادعای خود مدرکی ارائه نکرده است.

روز یکشنبه اعلام شد که جو دی‎جنوا و ویکتوریا تنسینگ - که یک زوج هستند - به دلیل تضاد منافع به تیم وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا ملحق نخواهند شد.

وکیل مستعفی دونالد ترامپ دلیل کنار رفتن خود را عدم توجه رئیس جمهوری آمریکا به توصیه‌های حقوقی خود اعلام کرده بود. گفته شده که آقای ترامپ به توانایی جان داوئد در مقابله با تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ترامپ-روسیه اعتمادی نداشته است.

رابرت مولر در حال بررسی هرگونه رابطه میان اعضای ستاد آقای ترامپ با کرملین است که با نیت تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ صورت گرفته باشد و همزمان در حال یافتن پاسخ به این پرسش است که آیا آقای ترامپ با اخراج جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا)، قصد متوقف کردن این تحقیقات قضایی را داشته یا خیر.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy