Friday, Mar 30, 2018

صفحه نخست » باهنر: احمدی‌نژاد کامپیوتری است که می‌ترسیم به کیبوردش نزدیک شویم

951F5CF5-B275-44DC-84BC-BDEC108FDFA4.jpegمحمدرضا باهنر در گفت‌وگویی درباره احمدی‌نژاد گفت او گامپیوتری است که می‌ترسیم به کیبوردش دست بزنیم. بخشی از این گفت‌وگو را می‌خوانیم:
چرا مثلاً رئیس دولت اصلاحات تا این اندازه محدود می‌شود اما احمدی‌نژاد نه.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید


من عرضم این است که ما باید درباره کسی که در گذشته رئیس مجلس و رئیس‌جمهور بوده، محتاطانه‌تر برخورد کنیم. زمانی قوه قضاییه دنبال برخی مقامات فرستاده بود که شما 10 یا 50 میلیون تومان پول را که باید در فلان ردیف خرج کنید، در فلان ردیف خرج کرده‌اید. این تخلف بود اما چیزی نیست که بشود یک رئیس‌جمهور سابق را به دادگاه و محاکمه کشاند. حداقل فضای کشور ما این‌طور است. شاید در کشورهای دیگر رئیس‌جمهوری گذشته که هیچ، رئیس‌جمهوری فعلی احمدنژاد مستقیم خود را با قوه قضاییه درگیر کرده است. شاید صلاح نمی‌بینند با او مستقیم درگیر شوند. شاید اگر مثلاً با دولت درگیر می‌شد قوه قضاییه برای اینکه قضیه را به دادگاه بکشاند، راحت‌تر بود در حالی که الان افکار عمومی تصورش این است که یک طرف قضیه خود قوه‌قضاییه است.

*پس ایشان بسیار هوشمندانه جلو می‌رود.


بله، این حرف درستی است. حواس جمع است. قوه قضاییه این احتیاط را باید بکند چون الان افکار عمومی فکر می‌کند شاکی و متشاکی قاطعی شده‌اند.

پیش‌بینی شما چیست؟ این ماجرا تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.


من قدیم‌ها هم این بحث را درباره احمدنژاد داشتم که او کامپیوتری است که ما خیلی نرم‌افزارش را نمی‌شناسیم.


این را البته آقای حداد عادل هم گفته‌اند.


می‌ترسیم به کیبوردش نزدیک شویم. شاید اصلاً چیز دیگری شود. در مسیر خودش سعی می‌کند کار را هوشمندانه جلو ببرد اما دارای آخر و عاقبت خیری نیست. انشاءا... خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy