Friday, Apr 20, 2018

صفحه نخست » عبدالله نوری در جلسه ۴ نفره منزل روحانی

5370979D-5904-4F1F-B808-5EA1BC2CF270.jpegوزیر کشور دولت اصلاحات جزئیات جلسه ۴ نفره اصلاح طلبان در منزل روحانی را بیان کرد.

به گزارش «انتخاب»، عبدا... نوری با اشاره به دیدار روحانی با ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و اسحاق جهانگیری، درباره نتیجه جلسه و امکان تحقق وعده‌ها گفت: عملی شدن نتایج این جلسه بستگی به خواست و اراده آقای روحانی دارد. اما در این جلسه به‌طور جدی به برخی مسائل از جمله حصر پرداخته شد، زیرا به هرحال این از وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی بود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به نوشته مهر، او ادامه داد: اصلاح‌طلبان در جلسه با رئیس‌جمهور انتقاداتی نسبت به برنامه‌ریزی و اقدامات اقتصادی دولت مطرح کردند و خواستار شفافیت و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های آقای جهانگیری شده بودند.

وی افزود: اینکه خروجی چه باشد به آقای روحانی بستگی دارد اما مشخصا حاضران و به‌ویژه رئیس دولت اصلاحات تاکید زیادی بر عملی شدن وعده‌های انتخاباتی داشتند. بنابراین به قول معروف الان توپ در زمین آقای روحانی است که انتظارات جامعه مدنی را پاسخ مثبت بدهند.

وزیر کشور در دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینکه سابقه جلسات چهارنفره رئیس‌جمهور با ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و اسحاق جهانگیری به ایام قبل از انتخابات سال ۹۲ و پس از انتخابات برمی‌گردد، اظهار کرد: نخستین بار در آن دوره جلسه‌ای به میزبانی مرحوم آیت‌ا... هاشمی برگزار شد که همین افراد هم در آن حضور داشتند و تا جایی که به خاطر دارم محور این جلسه ترکیب کابینه و ساختار دولت بود که البته توجهی به آن و نتیجه‌ای از آن جلسه حاصل نشد.

نوری ادامه داد: بعد از آن چه در زمان حیات مرحوم آیت‌ا... هاشمی و چه پس از آن جلسه‌ای برگزار نشد. این جلسه هم همان‌طور که اعلام شد به میزبانی آقای روحانی بود و جزئیات هم همانی است که گفته شد. این جلسه قرار بود چند ماه قبل از عید برگزار شود که بنا به دلایلی مانند مشغله رئیس دولت اصلاحات به فروردین‌ماه سال جاری موکول شد.

عبدا... نوری درباره جلسه اصلاح‌طلبان و همچنین جلسه شبانه‌روزی حزب اعتدال اظهار کرد: اگر پای همه این جلسات را جبهه اصلاحات در نظر بگیریم باید بگویم واقعیت این است که جبهه اصلاحات به مراتب بیشتر از جریان اصولگرایی نگران وضع موجود در کشور است، زیرا به‌طور کلی مهم‌ترین دغدغه جریان اصلاحات وضعیت کشور و نظام جمهوری اسلامی است. لذا طبیعی است که با توجه به نگاه واقع‌بینانه و نقادانه‌شان، جلسات اینچنینی برگزار کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy