Tuesday, Apr 24, 2018

صفحه نخست » حسین کروبی: اعضای کمیته رفع حصر و خانواده محصورین از خبر نوبخت درباره رفع حصر اطلاعی نداشتند

Hossein_Karoubi.jpgکلمه ـ روز گذشته محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود اعلام کرد که رفع حصر نزدیک است. نوبخت در حالی این اظهارات را بیان کرد که قرار بود پیش از عید رفع حصر صورت گیرد اما اتفاقی رخ نداد. این مساله باعث انتقاد گسترده نمایندگان عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس و حتی سید محمد خاتمی شد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

پس از آنکه محمد باقر نوبخت نیز خبر از رفع حصر داد، نمایندگان عضو کمیته رفع حصر از این خبر اعلام بی اطلاعی کرده و گفتند که چیزی به آنها گفته نشده و نمی‌دانند نوبخت چرا چنین اظهاراتی را بیان کرده است.

محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی نیز پس از صحبت‌های سخنگوی دولت گفت: «با اعضای کمیته رفع حصر تماس گرفتم و آن‌ها از اظهارات آقای نوبخت و اقداماتی که دولت تا کنون داشته اظهار بی‌اطلاعی کردند اما امیدواریم این بار اقدامی عملی در جهت رفع حصر برداشته شود و مثل پنج سال گذشته در حد حرف یا وعده و وعید نباشد.»

کروبی گفت: «ما خوشحالیم که آقای نوبخت برای اولین بار بسیار شفاف موضع دولت را درباره رفع حصر اعلام کردند اما انتظارمان این است که اقدام عملی در این زمینه صورت گیرد و در صورت صلاحدید گزارشی به اطلاع کمیته رفع حصر و خانواده محصورین داده شود.»

فرزند مهدی کروبی اظهار کرد: «انتظار مردم که با امید تا ساعت ۱۲ شب در صف‌های رای ایستادند این بود که آقای روحانی احساس مسئولیت بیشتری نسبت به درخواست رفع حصر داشته باشد و تلقی مردم این نباشد که خدای ناکرده اقای روحانی بعد از انتخابات طور دیگری به درخواست مردم نگاه می‌کند.»

او خاطرنشان کرد: «به هر حال سخنان آقای نوبخت را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم در سال ۹۷ هر چه زودتر این حصر غیرقانونی پایان پذیرد.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy