Friday, Apr 27, 2018

صفحه نخست » آقای آیت الله جوادی آملی! چرا شما را توی دریا بریزیم؟! ما حالا حالاها با شما کار داریم!؛ ف. م. سخن

24B40E76-7131-40AE-9D2A-F1DA4698797D.jpegحضرت آیت الله جوادی آملی که به شماره افتادن نفس های حکومت اسلامی را شنیده، در سخنانی گفته است که:
«بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم... اگر روزی ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد...»

بعله. آقای سپاه پاسداران! آقای بسیج! نیروی نامحترم انتظامی! حتی ارتش جمهوری اسلامی که به فکر سنگرهای «تلگرامی» و «اینترنتی» هستی! حواس تان جمع باشد که اگر روزی ملت قیام کند، همه تان را به دریا خواهد ریخت!

این را البته من نمی گویم و آیت الله العظمی جوادی آملی می گوید! من می خواهم به ایشان کمی دلداری بدهم و بگویم جناب آملی!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

اولا ما مثل شما وحشی و بی تمدن نیستیم که اهل زدن و کشتن و در دریا ریختن باشیم! ضمن این که حواس مان باید به آلوده نشدن محیط زیست و آب دریاها توسط اجساد متعفن شما که یک نفر و دو نفر هم نیستید باشد!

ثانیا اگر روزی حکومت شما اسلامیون سرنگون شود، ما برای ساختن خرابی های شما به کلی نیروی کار نیاز داریم. البته نه این که از شماها بیگاری بکشیم و شماها را به زندان با اعمال شاقه محکوم کنیم بلکه نظر من این است که یک تکه ی خیلی بزرگ از کویر لوت را حصار کشی کنیم، بعد شماها را با عزت و احترام به آن جا اعزام کنیم، و به هر کدام تان قطعه بزرگی زمین بدهیم ولی مانع از تماس تان با هم و حرف زدن تان با یکدیگر شویم. بعد شما آن جاها را قشنگ بکنید و شخم بزنید و چاه عمیق حفر کنید و درخت میوه و گل و گیاه و این ها بکارید، و خلاصه در باقی مانده ی عمرتان یک کار سازنده انجام دهید که خدا را خوش بیاید.

این که سکته کردم و پیر م و حواس ام مختل شده و دست و پایم کار نمی کند و واریس دارم و رماتیسم دارم و گذشته ها یادم نمی آید و سلام مرا خدمت اعلی حضرت برسانید و بول و غایط ام قاطی هم شده و بواسیر م بیرون زده و این حرف ها را هم چون همین الان از بر یم، مسموع نخواهد افتاد، و همچین به کارتان خواهیم گرفت که عرق از شانزده جای بدن تان سرازیر شود!

بنابراین صابون به دل مبارک نزنید که شما را در دریا خواهیم ریخت و یک ضرب راحت تان خواهیم کرد! نه آقای من! ما حالا حالا ها با شما کار داریم! :)

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy