Wednesday, May 16, 2018

صفحه نخست » فارس: درگیری در کازرون یک کشته داد

Kazeroun.jpgخبرگزاری فارس نوشت: شامگاه گذشته با فراخوان مشکوک عده‌ای در تلگرام، جمعیتی اندک تجمع کرده و با سر دادن شعارهای انحرافی و به آتش کشیدن یکی از مقرهای پلیس کازرون، برای نخستین‌بار اعتراضات این شهرستان را به خشونت کشیدند.

تجمعات شب گذشته در کازرون یک کشته به جای گذاشت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، در پی درگیری‌های شب گذشته در این شهرستان یک نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

در دوماه گذشته اعتراضات گسترده‌ای در کازرون نسبت به ایجاد شهرستان جدید کوه‌چنار صورت گرفته بود که جمعیت حاضر در برخی تجمعات بیش از ۵ هزار نفر تخمین زده می‌شد، اما رفتار توام با متانت و آرامش مردم و رفتار بسیار مناسب نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی سبب شده بود کوچکترین درگیری و اتفاقی در این شهرستان رخ ندهد.

با این حال شامگاه گذشته، جمعیتی تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی و به آتش کشیدن یکی از مقرهای پلیس کازرون، برای نخستین‌بار اعتراضات این شهرستان به خشونت کشده شد.

همچنین حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه کازرون که خود یکی از معترضان جدی به طرح انتزاع کازرون به شمار می‌رود، در خطبه‌های ۳ هفته پیش نمازجمعه این شهرستان با ارائه گزارشی از سفر یک هفته‌ای خود به تهران و دیدار با مسؤولان عالی‌رتبه کشور گفته بود: دیگر هیچ تجمعی نباید در کازرون شکل بگیرد، چراکه مسوولان قول پیگیری دغدغه‌ها را داده‌ و بحث تشکیل شهرستان جدید هم متوقف شده است.

پلیس و سایر نهادهای امنیتی هنوز جزئیاتی از اتفاقات چهارشنبه‌شب اعلام نکرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy