Tuesday, May 22, 2018

صفحه نخست » همه نگاه‌های ایران به معجزه جهانبخش

jahanbakhsh_052218.jpgتیم ملی ایران کار دشواری برابر حریفان سرشناس جام جهانی دارد، اما شاید نمایش فراتر از تصور برخی بازیکنان مثل آقای گل لیگ هلند سرنوشت بازی‌ها را عوض کند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک کمتر کسی تصور نتایج فوق‌العاده و صعود از مرحله گروهی جام جهانی را برای تیم ملی ایران متصور است، اما افرادی که معتقد به وقوع چنین اتفاق و حتی کسب یک برد برای شاگردان کارلوس کی‌روش در روسیه هستند، امید به درخشش ستاره‌های ایران، به ویژه علیرضا جهانبخش دارند.

جهانبخش با وجود اینکه فصل اخیر در سمت راست خط حمله آلکمار بازی می‌کرد، اما با زدن 21 گل در 33 مسابقه لیگ اردیویسه هلند، تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی و آسیایی شد که در فوتبال اروپا عنوان آقای گلی را به دست آورده و حالا بعد از کسب این عنوان مهم، ایرانی‌ها امیدوار هستند او حتی بیشتر از تیم باشگاهی‌اش، برای تیم ملی در جام جهانی بدرخشد.

تیم ملی ایران ستاره‌های زیادی به ویژه در خط حمله دارد که امیدهای هواداران را برای موفقیت در جام جهانی، حتی اندک زنده نگه داشته‌اند ولی در میان تمام آنها باید اذعان کرد حساب ویژه‌تری روی جهانبخش می‌شود؛ بازیکنی که به گفته خود یک سال قبل حتی خودش تصور آقای گلی لیگ هلند را نمی‌کرد ولی حالا بعد از یک فصل، این باور را به ایرانی‌ها داده که می‌توانند روی او بیشتر از بقیه حساب کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

علیرضا جهانبخش که بعد از عناوین آقای گلی و سومین پاسور برتر لیگ اردیویسه، با انگیزه مضاعفی در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی در استانبول ترکیه حضور پیدا کرده، تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کی‌روش و کادر فنی دنبال می‌کند تا بتواند در تیم ملی هم عملکرد خوب خود را ادامه دهد و در جام جهانی موفق ظاهر شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy