Tuesday, May 22, 2018

صفحه نخست » کی‌روش و قدوس دست در دست هم (عکس)

مهاجم استرشوند بعد از سپری کردن هفته‌های موفق همراه تیم باشگاهی‌اش به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه سامان قدوس بعد از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی به تیم ملی ایران دعوت شد، اما یکی از نفرات منتخب کارلوس کی‌روش برای سفر به روسیه خواهد بود که حالا به‌عنوان آخرین ملی پوش در اردوی استانبول ترکیه حضور پیدا کرد.

سامان قدوس فصل 2018 را به شکل فوق‌العاده‌ای با استرشوند سوئد آغاز کرده و در حالی که سال قبل تنها 8 گل در طول فصل به ثمر رسانده بود، در 9 هفته اخیر موفق به زدن 4 گل شده که دو گل آن در دو مسابقه متوالی اخیر تیمش بوده است تا این ملی‌پوش ایرانی نشان دهد در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد و می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.

01304062.jpg در حالی که تیم ملی ایران از روز گذشته با 23 بازیکن تمریناتش را در استانبول آغاز کرده، دقایقی قبل هم سامان قدوس از سوئد به ترکیه رسید و خوش و بش گرمی با کارلوس کی‌روش داشت تا تیم ملی را در آخرین مرحله آماده‌سازی جام جهانی همراهی کند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

استرشوند سوئد دو دیدار رسمی دیگر تا قبل از وقفه 40 روزه مسابقات لیگ آلسونسکان دارد ولی با این وجود و باموافقت باشگاه، سامان قدوس توانسته زودتر از موعد به تمرینات تیم ملی ایران اضافه شود؛ البته گفته می‌شود قدوس بعد از جام جهانی دیگر برای تیم سوئدی بازی نمی‌کند و راهی باشگاه بهتری خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy