Sunday, May 27, 2018

صفحه نخست » کی‌روش: تعیین لیست تیم ملی نتیجه ساعت‌ها کار و مشاهده است

Carlos_Queiroz.jpgمهر ـ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بحث جدایی‌اش از تیم ملی تاثیری روی بازیکنان ایران ندارد، گفت: تعیین لیست جام جهانی نتیجه ساعت‌ها ارزیابی و آنالیز بوده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به گزارش خبرنگار مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‌ای از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده و در این مصاحبه، به تاثیر خبر جدایی کی‌روش از ایران روی بازیکنان و حواشی خط زدن چند ملی پوش پرداخته است.

کی‌روش در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی ایران بعد از جام جهانی و تاثیر این خبر روی بازیکنان ایران گفت: این بخشی از شغل ماست، بخشی از فوتبال حرفه‌ای و بخشی از زندگی. هرکسی اینرا می‌داند. این موضوع روی انگیزه و میل و آرزوی ما برای صعود به دور بعدی جام جهانی تاثیری ندارد.

وی افزود: ما با تمام توان و علاقه و با تمام جزئیات ممکن و در کمترین زمان این کار را انجام می‌دهیم. ما باید تلاش کنیم تا این اطمینان به دست بیاید بازیکنانمان هر روز برای رقابت با حریفان بهتر و بهتر می‌شوند تا شادی و افتخار را برای مردم ایران بیاورند. بنابراین آن موضوعات تغییری نمی‌کند و مهم نیست که چه اتفاقی افتاده.

سرمربی تیم ملی یکبار دیگر آرزویش را برای تیم ملی تکرار کرد و گفت: کاش زمان بیشتری برای آماده سازی بازیکنان داشتیم بخصوص بازیکنان داخلی. بدون این آماده سازی، ما بازیکنان مهمی را از می‌دهیم. به هر حال واقعیت این است.

کی‌روش تصریح کرد: حالا زمانی برای پذیرش آن است و حرکت رو به جلو برای روزهای بهتر. تمام بازیکنان برای بازی سرشار از انگیزه و هیجان هستند.

وی همچنین در خصوص خط خوردن بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی برای جام جهانی اظهار کرد: هر سرمربی دوست دارد که بازیکنان بیشتری داشته باشد و بعضی از آنها به ما برای صعود به جام جهانی کمک کردند. ولی متاسفانه فقط ۲۳ بازیکن داریم. ما نیاز داریم که مطمئن شویم همیشه تصمیمات درست و عادلانه می‌گیریم زیرا در زندگی این خیلی مناسب است که تصمیمات ساده بگیرید. (گرفتن تصمیمات ساده سخت نیست)

کی‌روش در پایان گفت: آنچه که شما از یک رهبر انتظار دارید این است که تصمیمات عادلانه و درست بگیرد. باور کنید انتخاب این بازیکنان نتیجه ساعتها کار، آنالیز، ارزیابی و مشاهده قبل از گرفتن این تصمیمات بوده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy