Saturday, Jun 2, 2018

صفحه نخست » سربازان سوری با بی‌رحمی یک اسب زنده را در قفس شیرهای درنده انداختند

lionHorse_060218.jpgالعربیه - از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه، تصاویر زیادی از کشتار انسان‌ها توسط افسران رژیم بشار اسد منتشر شده است. اسد و یارانش از انواع و اقسام تسلیحات برای کشتار مردم استفاده کرده‌اند و تسلیحات شیمیایی و بمب‌های بشکه‌ای تنها نمونه‌ای این ابزارهای کشتار هستند. این بار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، نه تنها انسان، بلکه حیوان نیز از دست رژیم بشار اسد در امان نمانده و افسران دولت دمشق به حیوانات نیز رحم نمی‌کنند.

براساس فیلمی که روز جمعه اول ژوئن 2018 منتشر شد چند نظامی دولت اسد که از آنها با نام شبیحه نیز یاد می‌شود، یک اسم را به درون قفس شیرها انداختند، تا شیرهای گرسنه اسب بی‌نوا را بدرند.

از فردی که اقدام به انداختن اسب در قفس شیرها کرد، با نام طلال الدقاق یاد می‌شود. او یکی از شبیحه‌های بشار اسد در استان حماه است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در ویدئوی منتشر شده، الدقاق اسبی را درون قفس شیرهای گرسنه می‌برد. اسب با احساس خطر از همان ابتدای امر شروع به مقاومت می‌کند، اما در نهایت تسلیم دو شیر درون قفس می‌شود.

طلال الدقاق مشهورترین شبیحه استان حماه است و به سنگدلی و خونریزی مشهور شد. الدقاق دوست نزدیک وسیم بدیع الاسد، پسر عموی رئیس‌جمهوری سوریه است. وسیم اینک در لشکر پنجم ارتش سوریه حضور دارد و پیش از این بارها به دیدن طلال الدقاق رفت و با شیرهایش عکس گرفت.


به دلیل نبود امکان فرار برای اسب بی‌نوا و درد و رنجی که این اسب در قفس شیرها متحمل شد و همچنین ناله‌هایی که شدت جراحات و درد ناشی از آنها را به نمایش می‌گذاشت، ویدئوی منتشر شده، انقادات و واکنش‌های منفی فراوانی در پی داشت.

اخبار مربوط به وحشیگری‌های طلال الدقاق از سال 2015 به این سو، بیشتر شد. او در آن سال از سوی سرتیپ سهیل الحسن که به «ببر» معروف است، اجازه کشتار، آزار، شکنجه و غارت در استان حماه را دریافت کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy