Wednesday, Jun 13, 2018

صفحه نخست » اردشیرزاهدی، عضو تازه شورای مصلحت نظام مقدس! کوروش گلنام

Kourosh_Golnam.jpgدنیای شگفت انگیزی است. اردشیر زاهدی داماد شاه، وزیر و سفیر در آمریکا و انگلیس در حکومت پیشین ایران در گفت وگویی با روزنامه "فرهیختگان" که در خبرنامه گویا نیز منتشر شد، چنان به ولینعمت پیشین خود آمریکا می‌تازد و چنان از شرف و میهن دوستی خود می‌گوید که عرش را به رعشه می‌اندازد. چه مرد نازنینِ ایران دوست، خوش پیشینه و دلاوری! روزهای عیش و نوش و عشقش در آمریکا را یکباره به باد فراموشی سپرده وبه ارباب گذشته خود "غلط می‌کند" می‌گوید. می‌توانید عکس‌های این میهن دوست دوآتشه (۱۰۰ عکس) را با شخصیت‌های گوناگون آمریکایی از بوش (پدرِ ج. د. بوش) گرفته تا هنرپیشه‌های مشهورآن زمان آمریکا چون الیزابت تیلوردر این آدرس در بخش "به زبان تصویر" ببینید:

http://www.ardeshirzahedi.com/

ایرانی، چنین پهلوان پنبه‌ی نود ساله‌ای که به گفته خودش "یک پایش هم دم گور" است، به خود ندیده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

چند نکته:
۱ـ ایشان فرموده‌اند، آمریکایی‌ها "رفتند عراق را داغان کردند". در این که بهانه آمریکا در یورش به عراق نادرست ازآب در آمد سخنی نیست ولی خوب است حضرت زاهدی آگاهی داشته باشند که حکومتِ اسلامِ نابِ محمدی هم با آمریکا شریک بود وپیش از یورش به عراق در نشست هایی با آمریکا با شرکت همین ظریف الدوله که آن زمان کارش در سازمان ملل بوده است، به توافق رسیده بود:
http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1956996/همکاری+ایران+و+امریکا+در+زمان+حمله+به+صدام.html

اگر علاقه دارید این لینک در باره همکاری حکومت ایران با آمریکا در یورش به افغانستان را هم ببینید:
https://www.aa.com.tr/fa/ایران/دیپلمات-ایرانی-همکاری-ایران-و-آمریکا-در-حمله-به-افغانستان-را-تایید-کرد/811183

یاد آور شوم که رفسنجانی نیز در یک سخنرانی به روشنی به آمریکایی‌ها یاد آوری نمود که: فراموش نکنید ما درموضوع عراق و افغانستان به شما کمک کردیم (نقل به مفهوم). شوربختانه آن را نیافتم که این جا نشان دهم.

۲ـ فرموده‌اند: " یکی دیگر راجع‌ به سوریه، که گفتند ایران دخالت می‌کند. سوریه ایران را به‌ عنوان میهمان دعوت کرد وایران رفت که کمک کند... "

می‌خندید؟ سوریه ایران را به عنوان "میهمان" دعوت کرده و میهمان هم با سردار قاسمیِ نام آوروسپاه همیشه پیروز، به مهمانی تشریف برده و با یاری مهماندارِمنفورِخود، از کشته پشته ساخته است! جریان به همین سادگی است! رژیم گذشته بی سبب سقوط نکرد. این جناب از سیاستمداران عالی رتبه‌اش بوده است. تحلیلش ازجنایت‌های بشار اسد و خامنه‌ای در سوریه "نابِ ناب " است و جمله‌هایش بی پایه و بی سروته است با این وجود:

۳ ـ نکته‌های زیبا و ماندگار در گفته‌های ایشان فراوان است ووقت من و خوانندگان کوتاه. فرموده‌اند: "یک چیزی را فراموش نکنید، ایرانی‌ها در زندگی‌شان هیچ ‌وقت زوررا تحمل نمی‌کنند... "‌ای بابا! نقدا که ۱۴ قرن است به زور مسلمان شده‌اند وچهل سال است که زیر زور و فشار آخوندها زندگی می‌کنند!

۴ ـ در باره برجام ورفتار آمریکا: "... این‌ها[آمریکایی ها] می‌خواهند مردم ما را به فلاکت و بدبختی بکشانند... " فلاکت و بدبختی بیشتراز این که حکومتِ اسلامِ نابِ محمدی بر سر مردم آوارکرده است؟ حضرت زاهدی، معنای "فلاکت وبدبختی" چیست؟

۵ ـ این مرد نمونه میهن پرستی است: "... عشقم به مردم و مملکتم است وهر جایی به آن‌ها ظلم می‌شود برای آن‌ها می‌جنگم و هر کاری که شرافتم اجازه بدهد و قدرت داشته باشم انجام می‌دهم... " پس این چهل سال کجا بوده‌اید؟

۶ ـ آمار کوچکی هم از پژوهشگاه شخصی اردشیرخان زاهدی ببینیم:
"ایران خون و وطن من و همه ‌چیز من است. آتیه ایران با این جوانان است. امروز شما در مملکتتان ۶۰ میلیون باسواد دارید از این ۶۰ میلیون ۴۰ میلیون آن‌ها کسانی هستند که فارغ‌التحصیل دانشگاهی هستند، از این ۴۰ میلیون ۳۰ میلیون آن‌ها کسانی هستند که مدارکشان را خارجی‌ها قبول دارند[؟! ] و از این ۳۰ میلیون ۲۰ میلیون آن‌ها زن هستند که این در دنیا نمونه شرافت و قدرت و فهم و ریشه ایرانیت را نشان می‌دهد. همه این افراد هم کسانی هستند که دارند برای ایران کار می‌کنند یا در جاهای بالاتر دکتری دارند..."

اکنون حضرت زاهدی برای آگاهی از وضع این جوانان وجامعه امروز ایران، بهتر است نگاهی به آسیب شناسی یک روزنامه در درون ایران که آن نیز در وب سایت گویا انتشار یافته است و هیچ ربطی هم به اپوزیسیون بیرون از میهن ندارد، بیاندازند تا شاید از دنیای رویایی و یا بهتر دروغین و نمایشی خود بیرون بیایند. این هم لینک این آسیب شناسی که در آن اشاره رفته است که نتوانسته (و نمی‌تواند هم) همه آسیب‌های دیگرِ "حکومتِ عدلِ علی" را که روح و روان جامعه ما را به هم ریخته است، بیان نماید:
http://news.gooya.com/2018/06/post-15683.php

۷ ـ واین نکته آخر: " گاهی برای من فکس می‌فرستند و فحش می‌دهند... " جناب چه نیازی به دشنام دادن است؟ گفته‌های شما که کاربردش بیشترازآن دشنام‌ها است.

دنباله را فاکتور می‌گیرم تنها اشاره کنم این آدم که با افتخار از وجود دکتر ومهندس‌های ایرانی در بیرون از ایران یاد می‌کند، نمی‌گوید چرا این‌ها از ایران گریخته‌اند و نمی‌توانند در میهن خود به جایی برسند؟

***

نگارنده چون آدم شکاکی هستم، شک کرده‌ام نکند "رفیق پوتین" معجونی را در اختیار مأمورانِ "رهبرِ مقدس" قرار داده باشد که در فرصتی به خوردِ این مردِ میهن دوست خوش پیشینه داده باشند که او را به هذیان گویی بیاندازند. اگر ده تن ازاین گونه میهن دوستان داشتیم چه‌ها که نمی‌شد کرد؟ در ضمن جناب زاهدی، تبریک برای عضویت شما در شورای مصلحت نظام مقدس و خزیدن زیرعبایِ "عمودِ خیمه انقلاب" در روزهایِ پایانی یک زندگی حماسی!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy