Sunday, Jun 17, 2018

صفحه نخست » سردار وحیدی: روابط آمریکا و کره‌ شمالی آینده مثبتی ندارد، اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌تواند احساس امنیت کند

Ahmad_Vahidi.jpgتسنیم ـ رئیس دانشگاه عالی دفای ملی می‌گوید: آمریکا مظهر عدم‌تعهد به همه اصول بین‌المللی است و ما آینده مثبتی برای عملکرد آمریکا و کره شمالی متصور نیستیم.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین تحولات منطقه و اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: صحنه سوریه یکی از صحنه‌های شکست مفتضحانه، آمریکا، غرب، ارتجاع عرب و به‌ویژه رژیم صهیونیستی است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

وی افزود: تمام تلاش‌های این جبهه برای اینکه بتوانند نظام سوریه را به‌نابودی بکشانند، ناکام ماند و امروز اسرائیل نگران امنیت خودش است. این موضوع امری طبیعی است زیرا یک رژیم اشغالگر هیچ‌گاه نمی‌تواند احساس امنیت کند.

سردار وحیدی با بیان اینکه سوریه توانسته بر مشکلات فائق آید، تصریح کرد‌: امروز شرایط دشواری برای اسراییلی‌ها به‌وجود آمده است و حرکت‌های آنها یک حرکت‌های عکس‌العملی است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره ارتباط کره شمالی و آمریکا اظهار داشت: آمریکا مظهر عدم‌تعهد به همه اصول اخلاقی و بین المللی است. اینکه کره‌ای‌ها با چه نگاهی تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفته‌اند به خودشان مربوط است اما آینده مثبتی را در عملکرد آمریکا در این حوزه پیش‌بینی نمی‌کنیم. آمریکا حتی با دوستان اروپایی خود هم به‌خوبی عمل نمی‌کند و آنها را تبدیل به موجوداتی کرده که هیچ ارزشی برای آنها ندارد و امروز در صحنه تعاملات، تقابل انگلیس، آلمان و فرانسه را مشاهده می‌کنیم و این بدان معنا است که آمریکا به هیچ چیز منافع خودش اعتنا نمی‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy