Tuesday, Jun 19, 2018

صفحه نخست » پیروزی ژاپن برابر کلمبیای ۱۰ نفره

japan_061918.jpgبه گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و کلمبیا در گروه H جام جهانی روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ژاپن به اتمام رسید.

شینجی کاگاوا (۶ - پنالتی) و اوساکو (۷۳) برای ژاپن گلزنی کردند. خوان کوینترو (۳۱) هم گل کلمبیا را به ثمر رساند.

کلمبیا در دقایق ابتدایی نیمه نخست ۱۰ نفره شد و تا پایان مسابقه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

کارلوس سانچز بازیکن کلمبیا در دقیقه ۵ به خاطر خطای هند، نه تنها از زمین اخراج شد بلکه یک ضربه پنالتی به ژاپن هدیه داد و کاگاوا هم این پنالتی را به گل تبدیل کرد.کلمبیا باوجود اینکه یک بازیکن کمتر داشت، به صورت پراکنده و محتاطانه روی دروازه ژاپن حمله می کرد و در نهایت توانست در دقیقه ۳۱ روی یک ضربه کاشته به گل تساوی برسد.

در نیمه دوم ژاپن نسبت به کلمبیا برتری نسبی داشت. خامس رودریگز ستاره تیم کلمبیا که در ترکیب اصلی قرار نداشت، در نیمه دوم به زمین آمد ولی نتوانست کاری از پیش ببرد. ژاپنی ها هم در دقیقه ۷۳ روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر اوساکو گل دوم را به ثمر رساندند و برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کردند.

در دیگر بازی این گروه، سنگال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف لهستان می رود.

با برگزاری دیدار ژاپن، تمام تیم های آسیایی اولین مسابقه خود را در جام جهانی پشت سر گذاشتند. تیم ملی کشورمان در کنار ژاپن دو نماینده قاره آسیا بودند که توانستند در نخستین گام به برتری برسند.

عربستان در بازی اول مقابل روسیه با ۵ گل شکست خورد. استرالیا یک به ۲ مغلوب فرانسه شد و کره جنوبی هم با یک گل بازی را به سوئد واگذار کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy