Wednesday, Jun 20, 2018

صفحه نخست » ژاوی: ایران شانسی مقابل اسپانیا ندارد

Xavi.jpgآی اسپورت - ژاوی جدیدترین چهره سرشناسی است که درباره بازی امشب ایران و اسپانیا صحبت کرده. بخشهای مهم صحبتهای او که خبر ورزشی منتشر کرده را برایتان نقل می کنیم:

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

* از همان روز که قرعه‌کشی برگزار شد و اسپانیا با ایران همگروه شد برای دیدن بازی لاروخا با تیم اول قاره آسیا هیجان داشتم، چون دیدن فوتبالی با دو سبک متفاوت می‌توانست یکی از زیباترین بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ باشد. ایران کشوری است با مردمی دیوانه فوتبال که برای بازی‌های باشگاهی گهگاه بیش از ۱۰۰هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند از همین رو نمی‌توان آن‌ها را دست‌کم گرفت.

* کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است، کسی که اولین بار در ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ با او که سرمربی رئال بود، روبه‌رو شدم. نزدیک به دو دهه می‌شود نام او در سطح اول مربیان دنیا شنیده می‌شود از همین رو به هیچ عنوان نمی‌توان هوش و ذکاوت او در رهبری شاگردانش را دست‌کم گرفت. به نظرم او برای بازی با اسپانیا ایده‌های جدید دارد، چون خوب می‌داند برای مهار لاروخا نیاز به نقشه‌های تاکتیکی مدرن است. با وجود اینکه کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است، اما باید اعتراف کنم بزرگی او تحت‌الشعاع بزرگی لاروخا قرار خواهد گرفت و ایران شانسی مقابل اسپانیا نخواهد داشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy