Thursday, Jun 21, 2018

صفحه نخست » حرف‌های بازیکنان تیم ملی پس از مسابقه با اسپانیا

Iran_Spain_Team_Melli.jpgعزت‌اللهی: با جان و دل بازی کردیم - مقابل پرتغال دو برابر تلاش می‌کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی تلاش کردیم و با جان و دل بازی کردیم تا مردم را خوشحال کنیم.

به گزارش وبسایت نود، سعید عزت‌اللهی بعد از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: خیلی تلاش کردیم، از جان و دل بازی کردیم و مردم که به ورزشگاه آمده بودند خوشحال کنیم. ما همه وجودمان را گذاشتیم، مقابل اسپانیا قهرمان دنیا بازی کردیم. فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌شان هستیم، انشاءالله مقابل پرتغال دوبرابر تلاش می‌کنیم.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

وی در مورد گلی که به ثمر رساند ولی مورد قبول داور قرار نگرفت، گفت: قسمت نبود که پذیرفته شود.

***

امیری: بابت بازی در تیم ملی باید به خودمان افتخار کنیم - برای صعود باید مقابل پرتغال پیروز شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید به خودمان بابت بازی در تیم ملی ایران افتخار کنیم و هواداران هم باید همین حس را داشته باشند.

به گزارش وبسایت نود، وحید امیری بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل اسپانیا، گفت: باید به خودمان افتخار کنیم که برای تیم ملی بازی می‌کنیم. فقط ما نه، بلکه همه هواداران باید به تیم ملی افتخار کنند که ما مقابل بهترین تیم دنیا بازی خوبی کردیم. به بازیکنان و مردم ایران تبریک می‌گویم، ما به حریف موقعیتی ندادیم، امیدوارم مردم و مسئولان از این تیم حمایت کنند. ما می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در مورد دیدار آینده تیم ملی مقابل پرتغال اظهار داشت: ما ۳ امتیاز داریم و پرتغال ۴ امتیاز دارد، باید در آن دیدار پیروز شویم تا صعود کنیم. تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم با دعای خیر مردم عملکرد خوبی داشته باشیم.

***

بیرانوند: می‌توانستیم یک امتیاز از اسپانیا بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنوز در شوک هستم و فکر می‌کنم می‌توانستیم از اسپانیا یک امتیاز بگیریم.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا بیرانوند در پایان دیدار تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا اظهار داشت: یک بازی پایاپای با اسپانیا داشتیم، باورم نمی‌شود که بازی را از دست دادیم، هنوز در شوک هستم و فکر می‌کنم می‌توانستیم یک امتیاز از اسپانیا بگیریم، شرمنده مردم شدیم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را در بازی بعدی شاد کنیم.

وی در مورد گل ایران گفت: گلی که زدیم به هر حال آفساید بود و واقعا اگر گل را به آن شکل نمی‌خوردیم فکر نمی‌کنم تا صبح هم اسپانیا نمی‌توانست به ما گل بزند. این یک حادثه و اتفاق بود که ما به فال نیک می‌گیریم و به نظر من یک انرژی دو برابر به ما داد تا در بازی بعدی آماده باشیم.

بیرانوند درباره بازی با پرتغال افزود: ما با این شرایطی که داریم باید ۱۰۰ درصد پرتغال را ببریم، اما اگر با اسپانیا مساوی می‌کردیم، با یک امتیاز مقابل پرتغال هم می‌توانستیم صعود کنیم. با این حال باید پرتغال را ببریم و الان هیچ چیز از انگیزه بازیکنان کم نشده و مسلما با ۴-۵ روز ریکاوری خوب می‌توانیم با یک بازی جوانمردانه و خوب نتیجه بگیریم.

***

بغض سردار ترکید - آزمون: اگر ناراضی هستید دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه تلاشمان را مقابل اسپانیا کردیم، اما شانس با ما یار نبود و باختیم.

به گزارش وبسایت نود، سردار آزمون در خصوص بازی تیم کشورمان مقابل اسپانیا گفت: بازی خیلی سختی بود؛ چراکه اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیاست و بازیکنان بزرگی دارد. ما همه تلاشمان را کردیم که نبازیم اما شانس با ما یار نبود و باختیم.

وی در خصوص بازی مقابل پرتغال و اینکه تیم ملی چقدر شانس صعود دارد، اظهار داشت: ما همه تمرکزمان را برای بازی با پرتغال می‌گذاریم. ما هنوز هم شانس صعود داریم. شرایط جدول به‌گونه‌ای است که سه تیم شانس صعود دارند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

مردم از عملکرد بازیکنان تیم ملی رضایت دارند» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش که در حالی که اشک می‌ریخت و بغض کرده بود، تصریح کرد: از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی هستند، اما من خیلی گله دارم، آنها فکر می‌کنند من اصلا تلاش نمی‌کنم. مردم، خیلی از من بی‌دلیل انتقاد می‌کنند. آنها نمی‌دانند ما چقدر تلاش می‌کنیم. از این بابت خیلی ناراضی هستم. من به تیم ملی آمدم تا مردم ایران را شاد کنم. در مقدماتی جام جهانی هم هر کاری کردم تا مردم را شاد کنم، اما الان همه چیز برعکس شده است. نمی‌دانم دلیلش چیست، می‌خواهند من ۲۳ ساله را بشکنند. من آدم بازنده‌ای نیستم ولی دلم به حال خودم می‌سوزد، واقعا گاهی اوقات قدر نشناسی می‌کنند. اگر مردم ناراضی هستند مطمئن باشید بعد از جام جهانی برای تیم ملی نمی‌آیم.

***

پورعلی گنجی: بدشانس بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل بهترین تیم دنیا خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم.

به گزارش وبسایت نود، مرتضی پورعلی گنجی در مورد تیم شکست تیم ملی مقابل اسپانیا گفت: احساس می‌کنم بدشانس بودیم. مقابل بهترین تیم دنیا خوب و با نظم بازی کردیم. به داشتن چنین هم‌تیمی‌هایم به خودم می‌بالم. باید روی بازی با پرتغال تمرکز کنیم تا با کسب پیروزی به مرحله بعد برویم.

***

حاج‌صفی: با ده برابر توان به مصاف پرتغال می‌رویم - هیچ بازیکنی در تیم ملی کم‌کاری نمی‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم ملی فوتبال گفت: گل اسپانیا بادآورده و دردآور بود و اگر گل قشنگی می‌خوردیم دلمان نمی‌سوخت.

به گزارش وبسایت نود، احسان حاج صفی بعد از برتری تیم ملی اسپانیا مقابل ایران، اظهار داشت: ما امروز بازی را واگذار کردیم ولی شانس نداشتیم. گلی که دریافت کردیم، خیلی ساده بود و واقعاً دردآور. اگر آنها گل قشنگی می‌زدند، ما ناراحت نمی‌شدیم، ولی یک گل دردآور و بادآورده را به ثمر رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که اسپانیایی‌ها اعتقاد داشتند بازیکنان ما خود را به زمین می‌زنند، گفت: اصلاً چنین چیزی نبود. بازیکنان ما از جان خودشان مایه گذاشتند و کسی خودش را از قصد به زمین نزد. ما تلاش می‌کردیم و ممکن بود در برخی از صحنه‌ها مصدوم شویم.

حاج صفی در خصوص میزان مصدومیتش گفت: فکر می‌کنم چند روزی باید استراحت کنم و بعد از فیزیوتراپی و یخ‌درمانی شرایطم را بسنجم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سردار آزمون با گریه مدعی شده که برخی‌ها فکر می‌کنند من کم‌کاری می‌کنم، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. همه بازیکنان ما غیرتی بازی کردند و جنگیدند که حداقل یک امتیاز بگیریم. به‌شخصه این قول را می‌دهم در بازی آینده ۱۰ برابر توانمان بیشتر انرژی بگذاریم تا پرتغال را ببریم و صعود کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید پرتغال را شکست بدهید گفت: کار ما خیلی سخت است ولی امیدمان به خدا است.

***

انصاری‌فرد: گل اسپانیا موقعیت مسلمی نبود/ همه با هم جشن صعود می‌گیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال کشورمان گفت: بدشانس بودیم چرا که موقعیت اسپانیا موقعیت مسلم گل نبود اما ما گل خوردیم.

به گزارش وبسایت نود، کریم انصاری‌فرد در خصوص بازی مقابل اسپانیا گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همه بچه‌ها تلاش کردند و هرچه در توان داشتند گذاشتند اما بدشانس بودیم. موقعیتی که تیم اسپانیا به گل رسید موقعیت مسلم گل نبود. اما به هر حال فوتبال همین است. باید از این بازی یاد بگیریم و از فردا این باخت را فراموش کنیم و شرایط‌مان را بهتر کرده تا آماده بازی با پرتغال شویم. فکر می‌کنم بازی با پرتغال حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال ما است و همه این حساسیت‌ را در کردند تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم و دوشنبه همه با هم جشن صعود بگیریم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او مأمور مهار رونالدو در بازی با پرتغال خواهد بود، اظهار داشت: هرچه مربی بگوید همان می‌شود و برای من فرق ندارد کجا بازی کنیم هنوز مشخص نیست که این اتفاق بیافتد اما ما هر کاری انجام بدهیم به صورت تیمی است و اینطور نیست یک نفر فقط بازیکنی را بگیرد. ما همه یک تیم در زمین هستیم و به صورت تیمی هم ظاهر می‌شویم.

بازیکن تیم ملی در خصوص ۲۰ دقیقه آخر بازی که تیم کشورمان حملاتی روی دروازه‌ اسپانیا انجام داد، خاطرنشان کرد: ما دو نقشه برای این بازی داشتیم و تاکتیک‌های خوبی هم اجرا کردیم. شانس‌های خوبی هم داشتیم اما واقعاً حیف شد.

***

جهانبخش: گل اسپانیا شانسی و حداقل حق ما تساوی بود - بی‌انصافی است بگوییم آزمون کم‌کاری می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: گلی که اسپانیا به ثمر رساند شانسی بود و حداقل حق ما از مسابقه امروز یک تساوی بود.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا جهانبخش بعد از شکست تیم ملی مقابل اسپانیا اظهار داشت: ما به عنوان تیم دوم جدول شانس داشتیم که بازهم بالاتر بمانیم و می‌دانستیم مقابل اسپانیا شرایط راحتی نداریم. سعی کردیم خوب دفاع کنیم و اتحاد تیمی داشته باشیم ولی گلی که آنها زدند خیلی شانسی بود. اگر آنها این گل را نمی‌زدند، مطمئناً کار بسیار سختی داشتند و شاید دیگر نمی‌توانستند دروازه ما را باز کنند. به اعتقاد من حداقل حق ما در بازی با اسپانیا تساوی بود.

وی در خصوص اینکه امشب در ترکیب اولیه تیم ملی نبود، گفت: به هر حال دست سرمربی تیم باز بود و او می‌خواست از همه بازیکنان استفاده کند. خود من اگر فرصت بازی مقابل پرتغال را داشته باشم، نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و افتخار می‌کنم که برای تیم ملی بازی می‌کنم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که مردم انتظار دارند تیم ملی خوب بازی کند ولی در صفحات مجازی جوی به راه افتاده که ما باید پرتغال را ببریم، گفت: ما ۱۵ دقیقه پیش در رختکن با بازیکنان حرف زدیم و هیچ بازیکنی در مورد دیدار با اسپانیا صحبت نکرد. همه تفکر ما این است که خوب ریکاوری کنیم و مقابل پرتغال یک عملکرد بسیار خوب داشته باشیم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه سردار آزمون با گریه و ناراحتی رختکن تیم ملی را ترک کرد، گفت: اصلاً قبول ندارم که بازیکنی کم‌کاری کرده باشد چون آزمون همیشه تلاش می‌کند. نه فقط او، بلکه تمامی بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند و بی‌انصافی است که بگویند یکی، دو نفر کم گذاشته‌اند شاید آزمون احساسی بوده که چنین صحبتی کرده ولی این درست نیست که او گم گذاشته است.

***

قدوس: ما هم مثل پرتغال قدرتمند هستیم - هیچ چیز غیرممکن نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پرتغال تیم خوبی است اما ما هم تیم خوبی داریم و هیچ چیز غیرممکن نیست.

به گزارش وبسایت نود، سامان قدوس در خصوص بوسه‌ای که به توپ در بازی با مراکش زد و آن توپ گل شد، گفت: به هر حال بازی سختی بود و من می‌خواستم آن توپ گل شود وقتی آن توپ را بوسیدم و توپ گل شد واقعاً خوشحال شدم.

وی درباره اینکه در بازی با پرتغال هم می‌توان امیدوار بود، افزود: اگر در بازی با پرتغال بازی کنیم تلاش می‌کنم تا باز هم تیم ملی گل بزند.

قدوس خاطرنشان کرد: ‌به هر حال بازی خیلی سختی داریم و فکر می‌کنم ببریم. البته پرتغال تیم خوبی است و بازیکن بزرگی مثل رونالدو دارد که در دنیا مطرح است. اما ما هم تیم قوی هستیم و هیچ چیز غیرممکن نیست.

***

عابدزاده: می‌خواهم خاطرات پدرم را تکرار کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان با دل و جان برای تیم ملی مقابل اسپانیا بازی کردند.

به گزارش وبسایت نود، امیر عابدزاده پس از شکست ایران برابر اسپانیا اظهار کرد: این که برای ملت ایران و خانواده‌ام باعث افتخار شوم حس قشنگی است. تمام تلاشم را می‌کنم تا به زودی بیشتر از این به کشورم کمک کنم و خاطرات خوبی که پدرم برای مردم رقم زد را تکرار کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با بیرانوند صحبت می‌کند که به او روحیه بدهد گفت: بله همیشه صحبت می‌کنیم اما الان زمان آن است که فرصت بدهیم که علیرضا بیشتر تمرکز کند. من همیشه سعی کرده‌ام که بیشتر از او یاد بگیرم و هر اتفاقی که در زمین مسابقه برایم رخ می‌دهد را سعی می‌کنم با نظر کارشناسی او اصلاح کنم.

وی ادامه داد: خودتان دیدید که خیلی خوب بازی کردیم. خود اسپانیا هم فکر نمی‌کرد ما اینقدر خوب بازی کنیم و موقعیت خلق کنیم. حتی گل هم زدیم که به خاطر ویدئوچک آفساید گرفتند. البته ویدئوچک بازی‌ها را خراب کرده و جذابیت بازی را گرفته است. مردم هم دیدند که با جان و دل بازی کردیم.

***

انصاری‌فرد: امیدوارم پس از بازی مقابل پرتغال، جشن صعود بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شکست مقابل اسپانیا را حاصل بدشانسی ایران دانست.

به گزارش وبسایت نود، کریم انصاری‌فرد پس از شکست یک بر صفر ملی‌پوشان ایران مقابل اسپانیا در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: امروز بدشانس بودیم و دروازه ما روی توپی باز شد که موقعیت گل آنچنانی نبود. باید از این گل درس عبرت بگیریم و در بازی بعدی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به دیدار بعدی ملی‌پوشان کشورمان مقابل پرتغال گفت: ما هنوز شانس صعود داریم. امیدوارم پس از این مسابقه جشن صعود بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا مأمور مهار کریستیانو رونالدو برای دیدار بعدی شده است، تصریح کرد: ما هر چه که کادر فنی بگوید در زمین اجرا می‌کنیم. با این حال اینگونه نیست که یک بازیکن مأمور مهار یک بازیکن باشد. ما تیمی حمله و دفاع می‌کنیم. مقابل اسپانیا هم دو برنامه داشتیم که آنها را به خوبی اجرا کردیم اما شانس با ما یار نبود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy