Thursday, Jun 21, 2018

صفحه نخست » گلایه‌ی اسپانیا از شیو‌ه‌ی بازی ملی‌پوشان ایران

spwc_062118.jpgدویچه وله - تیم ملی فوتبال اسپانیا در دومین دیدار خود به دشواری توانست ایران را یک بر صفر شکست دهد. دنی کارواخال، ملی‌پوش اسپانیا پس از دیدار از شیوه بازی و تلاش‌بازیکنان ایران برای وقت‌کشی گلایه کرد.

تاکتیک دفاعی ایران در دومین دیدار این تیم در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چندان غیرمنتظره نبود، اما شیوه بازی آنان شکوه و گلایه ملی‌پوشان اسپانیا را به دنبال داشت.

اسپانیا تیم ملی ایران را شامگاه چهارشنبه ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) در ورزشگاه کازان آرنا با نتیجه یک بر صفر شکست داد، اما بازی دفاعی ایران راه پیروزی اسپانیا را سخت دشوار کرده بود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا پس از بازی با ایران به خبرگزاری ورزشی آلمان گفت: «اینکه ایران دفاعی عمل کند، بخشی از بازی است، اما این وقت‌کشی‌ها و خود را به مصدومیت زدن‌ها باعث تخریب فوتبال می‌شود.»

کارواخال که در باشگاه رئال مادرید توپ می‌زند، در فصل گذشته به همراه این تیم برای سومین بار پیاپی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته بود.

فرناندو هیئرو، سرمربی تیم ملی اسپانیا با عبارات و لحنی دیپلماتیک‌تر در این مورد اظهارنظر کرد و گفت: «جریان بازی در طول مسابقه بارها قطع شد. به همین خاطر هم به دشواری توانستیم به ریتم مطلوب و بازی‌ روان برسیم.»

کارواخال اما نظر خود در مورد دیدار با ایران را با صراحت بیان کرد و گفت: «به عقیده‌ی من این فوتبال نیست. این با فلسفه فوتبال همخوانی ندارد. بازیکنان ایران بارها خود را بی‌دلیل به زمین انداختند، حتی در لحظاتی که خطایی هم از طرف ما صورت نگرفته بود.»

دفاع تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا تا دقیقه ۵۴ بازی مقابل حملات ملی‌پوشان اسپانیا ایستادگی کرده بود، تا اینکه دیگو کوستا با گل خود منجی اسپانیا شد.

ناگفته نماند که کارواخال در نخستین دیدار اسپانیا مقابل پرتغال به علت آسیب‌دیدگی در میدان حضور نداشت و در مصاف با ایران به ترکیب آغازین اسپانیا پیوسته بود.

اسپانیا در آخرین دیدار خود به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت؛ تیمی که علیرغم نمایشی خوب از دور مسابقات حذف شده است.

ملی‌پوشان ایران در واپسین دیدار خود رویاروی پرتغال قرار می‌گیرند و برای صعود به مرحله بعد به احتمال قوی به پیروزی نیاز دارند.

کی‌روش: ما زنده‌ایم

کارلوس کی‌روش سرمربی ایران اما هنوز به موفقیت ایران خوش‌بین است. او پس از شکست از اسپانیا گفت: «من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این نبردی فوق‌العاده مقابل تیمی بود که می‌تواند قهرمان جهان شود.»

او افزود: «ما شایسته‌ی نتیجه‌ی بهتری بودیم. ما در این مصاف چیزهای زیادی آموختیم.»

سرمربی ایران خاطرنشان کرد: «این اولین شانس ما برای صعود بود، ولی هنوز یک شانس دیگر مقابل پرتغال داریم. ما همچنان زنده‌ایم و رویای صعود را در سر می‌پرورانیم.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy