Friday, Jun 22, 2018

صفحه نخست » صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند

whats_062118.jpgالعربیه - واتساپ پرکاربرترین برنامه پیام‌رسان جهان اعلام کرد ارائه خدمات به برخی مدل‌های قدیمی آیفون و آندروید را متوقف خواهد کرد و دارندگان این تلفن‌های هوشمند امکان استفاده از واتساپ را نخواهند داشت.

بر همین اساس از اول فوریه 2020 و در چارچوب به روزرسانی‌های واتساپ، میلیون‌ها کاربری که کماکان از تلفن‌های قدیمی خود استفاده می‌کنند، یا باید تلفن همراه جدیدی بخرند یا اینکه با واتساپ خداحافظی کنند.

واتساب در وبلاگ خود اعلام کرد تلفن‌های همراهی که با نسخه‌های 2.3.7 آندروید و IOS 7 و Nokia S40 کار می‌کنند، دیگر امکان استفاده از این برنامه پیام‌رسان را نخواهند داشت.

براساس آمار گوگل کماکان 0.3 درصد تلفن‌های آندروید از نسخه‌های قدیمی این سیستم عامل استفاده می‌کنند. این آمار معادل 6 میلیون دستگاه تلفن و تبلت است. دارندگان این دستگاه‌ها امکان ایجاد حساب کاربری جدید نخواهند داشت و تنها می‌توانند تا زمان انتشار به روز رسانی‌های جدید از واتساپ استفاده کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

پیش از این نیز در ماه دسامبر واتساپ اعلام کرده بود به پشتیبانی از تلفن‌هایی که از سیستم عامل Windows Phone 8.0 و قدیمی‌تر از آن و همچنین سیستم‌های عامل Nokia Symbian S60، Blackberry OS و Blackberry 10 پایان می‌دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy