Saturday, Jun 23, 2018

صفحه نخست » ایپاک تایمز: معترضان ایرانی در حمایت از آمریکا شعار می‌دهند

iriChants_062218.jpgایران اینترنشنال، روزنامه ایپاک تایمز چاپ نیویورک در گزارشی (+لینک) از اعتراضات مردم ایران در ماه‌های اخیر می‌نویسد ابعاد این راهپیمایی‌های ضدحکومتی گسترده‌تر شده و اخیراً شعارهای معترضان به سمت حمایت از آمریکا سوق پیدا کرده است.

ایپاک تایمز پنجشنبه ۳۱ خرداد نوشت: «ویدئوی تظاهرات روز چهارشنبه ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) در شهر نفت‌خیز آبادان در جنوب ایران که بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حاکی نشان می‌دهد تظاهرکنندگان شعار «دشمن ما همینجاست، دروغ میگن آمریکاست» سر می‌دادند.

مشابه این فریادهای اعتراضی با تاکید بر «بی‌کفایت» بودن دولت و انتقاد از «گرانی»، چند روز پیش نیز در بازارهای تهران نیز شنیده می‌شد.

به گزارش ایپاک تایمز، این اعتراضات و شعارهایی که حکومت ایران را مقصر مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران معرفی می‌کند، همزمان با اتخاذ یک سیاست جدید از سوی دولت آمریکا در قبال ایران صورت می‌گیرد. بر اساس این سیاست، مقامات آمریکایی توجه مردم ایران را به هزینه‌های سنگینی که حکومت آنها صرف فعالیت‌های نظامی خود در منطقه می‌کند جلب می‌کنند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

ایپاک تایمز می‌افزاید: «اکنون مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا، نیز با ارسال توئیت‌هایی درباره سیاست‌های حاکمان ایران آنها را مسئول فقر و بیکاری و مشکلات اجتماعی کشور دانسته و حتی با انتشار یک توئیت که در آن نموداری از افزایش تظاهرات ضدحکومتی دیده می‌شود نوشته است ' آیا جای تعجب دارد که مردم ایران بر علیه حکومت‌شان به پا خاسته‌اند؟'».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy