Saturday, Jun 23, 2018

صفحه نخست » ادامه رکوردشکنی شدید نرخ دلار در بازار ایران

dollar_062318.jpgبنابر گزارش‌ها از تهران، بهای دلار آمریکا در بازار آزاد تهران روز شنبه، دوم تیر، به هشت هزار تومان رسید و به این ترتیب بهای هر دلار در کشور ظرف دو ماه حدود ۱۸۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، دلالان و صرافانی که در بازار غیررسمی ارز فعالیت می‌کنند روز شنبه دلار را تا هشت هزار تومان خرید و فروش کردند.

یورونیوز، بازار آزاد ارز و سکه ایران، روز شنبه دور جدیدی از افزایش نرخ ارز و سکه را شاهد بود که طی آن رکوردهای تازه‌ای از سقوط ارزش ریال به ثبت رسید.

در پی تلاطم امروز در بازار و بازتاب گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌های رسمی و نیمه‌رسمی درباره نرخ دلار سکوت کرده‌اند. با این حال مطابق اعلام دو خبرگزاری داخلی ایران، فارس و تسنیم، هر یورو در این بازار رکورد ۹۰۴۹ تومان را به ثبت رسانید و هر پوند انگلیس رقم تازه ۱۰۳۰۲ تومان را تجربه کرد. از این رو و با احتساب نسبت جهانی دلار به یورو، قیمت هر دلار در بازار آزاد ۷۷۸۲ تومان حدنصاب.

صاحب صادقی دبیر اقتصادی روزنامه ارگان دولت، ایران، نیز نرخ دلار را در بازار آزاد امروز ۸ هزار تومان عنوان کرده است.

از سوی دیگر در بازار طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تومانی، دو میلیون و ۷۰۳ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر سکه آتی تحویل شهریور، آبان و دی در بورس کالای ایران نیز بیش از ۳ میلیون تومان داد و ستد می شود.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

در بازار رسمی و مطابق اعلام بانک مرکزی، نرخ هر دلار آمریکا برای امروز شنبه ۲ تیر ماه با ۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲۵۱ تومان قیمت خورد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy