Sunday, Jun 24, 2018

صفحه نخست » سید محمد خاتمی، گرگی در لباس میش! ف. م. سخن

E0316592-250B-407D-A889-88FFEA5E9A78.jpegچند روز پیش، حجت الاسلام حسینی، معروف به «حسینیِ اخلاق در خانواده»، در سن ۷۹ سالگی به درک واصل شد. این شخص خبیث توانسته بود سال ها، با بیان گرم و زبان چرب اش، این تصور را در مردم ایران به وجود آوَرَد که انسانی ست اخلاق مند و مهر بان که با حکومتیان ددمنش تفاوت دارد. اما این گرگ درنده، که در پوست میشی بی آزار پنهان شده بود، وقتی قرار شد روی واقعیش را در زمان نمایندگی مجلس نشان دهد، چنان ذهن و کلام عفنی از خود بروز داد که گمان نمی کنم حیوانات نیز می توانستند او را تحمل کنند چه برسد به انسان ها!

این فریبکار حرفه ای، عاقبت بخیر هم نشد. آلمان ها با طعمه قرار دادنِ زنی، او را به دام امنیتی خود انداختند و انتقام هلموت هوفر را از او گرفتند. زن اش هم با آفتابه ای اسید، آقای اخلاق در خانواده را کلا «بی اخلاق» کرد!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

این را گفتم که بگویم از نقش صدای گرم و قیافه ی مهربانِ دیوان و ددان نباید غافل بود.

یکی از این دیوان و ددان، که خیلی مقبول جلوه کرده، و بیش از همه هم توانسته است مردم و بخصوص جوانان را در شک و دو دلی نسبت به خود نگه دارد، سید محمد خاتمی، شناخته شده با نام های «حجت الاسلام شکلاتی» و «رای دهنده ی دماوند» و «مبتلای به کمر درد» می باشد.

او که چهره اش نسبت به ملاهای دیگر «مدرن» و «ملایم» است، و خود را با عینک آفتابی و ریش مرتب، شیک و پیک می کند، ملایی ست در ردیف دیگر ملاها، با کلماتی نرم و ملایم، که پشت آن ها اگر دروغ نباشد، هیچ نیست.

او مردی ست بزدل و بی عمل، که جز ایفای نقش کپسول اکسیژن برای جمهوری اسلامی در زمان سکته هایش کار دیگری نمی کند. این شخص فریبکار، امروز -شنبه- اظهار داشته است:
«در شرایطی که این افراد [ترامپ و نتانیاهو] با ادبیات کاملا خصمانه و موهن علیه کشور تهدید و توهین می‌کنند، پیشنهاد کنار گذاشتن آداب دیپلماتیک و مذاکرات بی‌قید و شرط با آمریکا، نقض کرامت ایران است و اینگونه رفتارها نتیجه‌ای به سود منافع ملی در برنخواهد داشت.»

همین چند جمله ی خاتمی، نشانگر فریبکاری او و احمق پنداشتن مردم است:
-ترامپ و نتانیاهو «علیه کشور» هیچ ادبیات خصمانه و موهنی نداشته اند بلکه با قاطعیت، رو در روی «جمهوری اسلامی»، که با آن ها دشمنی می کند قرار گرفته اند.
-هیچ کس نگفته است «جمهوری اسلامی» آداب دیپلماتیک را کنار بگذارد.
-مذاکره بی قید و شرط با هیچ کشوری، نقض کرامت «ایران» نیست.
-اینگونه رفتارها، یعنی مذاکره با کشورهای دنیا، به سود کشور خواهد بود.

اما ما از این دروغ ها و یاوه بافی ها در می گذریم و فقط یک چیز از خاتمی می پرسیم و آن این که:
افراد مورد نظر شما یعنی ترامپ و نتانیاهو، بد و بی ادب! در زمان ریاست جمهوری شما، که پرزیدنت بیل کلینتون رییس جمهور امریکا بود، و برای شنیدن سخنرانی شخص شما در سازمان ملل، قرارهایش را تغییر داد و جزو مستمعین بود، به عبارتی، پرزیدنتی بود با ادب و اخلاقمند، جناب عالی چرا برای جلوگیری از برخورد با او و یک دست دادن خشک و خالی و حال و احوال کردن مودبانه، با دار و دسته ات، به سمت توالت تغییر مسیر دادی و باب گفت و گوی غیر خصمانه و غیر موهن را که به نفع کشور باشد نگشودی؟

یا چرا موقع تشییع پیکر پاپ ژان پل دوم، برای این که با رییس جمهور اسراییل مجبور به سلام علیک نشوی، دو بار با یک رییس جمهور افریقایی دست دادی و سلام علیک کردی، و با این کار، خود و کشورت را مسخره خاص و عام نمودی؟ آیا دست ندادن با رییس جمهور اسراییل، کاری خصمانه و موهن و بر خلافِ «ادب دیپلماتیک» نبود؟

خاتمی، به عنوان بازیکن ذخیره ی تیم جمهوری اسلامی، بر نیمکت نشانده شده تا خامنه ای او را به وقت ضرورت وارد بازی کند، و با بازی دادن مردم ایران و جهان، تیم ج.ا. را به بُرد برساند اما ما «یک به هشتاد میلیون» شرط می بندیم که نه تنها بُردی نصیب این تیم نخواهد شد بلکه با شکستی مفتضحانه، میدان سیاست را ترک خواهد گفت و زمین را به تیم های شایسته واگذار خواهد کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy