سه شنبه 2 فروردين 1384

استقبال بي نظير مسافران نوروزي از "حافظيه" شيراز، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

استقبال بي نظير و انبوه مسافران نوروزي از حافظيه شيراز موجب شد مسوولان ستاد تسهيلات نوروزي ، ديروز براي كاستن از ترافيك منطقه به مدت يك ساعت و نيم با حذف وروديه ، بازديد از مزار خواجه شيراز را رايگان كنند .
به گزارش خبرگزاري ايلنا ، به نقل از معاونت اطلاع رساني ستاد تسهيلات نورزوي كشور ، طي روز يكشنبه 30 اسفند ماه 83 ، بيش از 20 هزار گردشگر مسافر نوروزي براي بازديد از حافظيه بليت دريافت كردند ، اما با توجه به انبوه متقاضيان و صف طولاني علاقمندان كه تا دو خيابان مجاور نيز امتداد پيدا كرده بود ، مسوولان ستاد تسهيلات نوروزي ، درهاي حافظيه را باز كردند تا از ترافيك منطقه كاسته شود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابراين گزارش ، با حضور گسترده مسافران نوروزي در شيراز ، به رغم استفاده از تمام ظرفيت هاي پيش بيني شده و تجهيز 6000 كلاس درس ، پاسخ گويي به نيازهاي مسافران با دشواري هايي رو به روست ، لذا مسوولان ، در 3 استاديوم و مكان ورزشي را نيز جهت نصب چادر و اسكان مسافران گشودند .
ستاد تسهيلات نوروزي كشور ، به هموطنان عزيز توصيه مي كند با سفر به استان ها و شهرهاي ديگر كه ضمن برخورداري از جاذبه هاي توريستي امكانات مناسبي را نيز دارند ، از تراكم مسافران در برخي استان ها و شهرها مانند اصفهان و شيراز بكاهند .

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19595

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استقبال بي نظير مسافران نوروزي از "حافظيه" شيراز، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016