دوشنبه 7 اردیبهشت 1383

کنسرت عبدالمایکل سلام


صدای برنامه چهل سال بعد در همین هفته را از دویچه وله از اینجا بشنوید. امروز جمعه چهارم اردیبهشت 1423 هجری شمسی مطابق با 23 آوریل 2044 میلادی، خبرهای هفته گذشته را به اطلاع شما می رسانیم. بهزاد پست مورنینگ...

صدای برنامه چهل سال بعد در همین هفته را از دویچه وله از اینجا بشنوید.
امروز جمعه چهارم اردیبهشت 1423 هجری شمسی مطابق با 23 آوریل 2044 میلادی، خبرهای هفته گذشته را به اطلاع شما می رسانیم.

بهزاد پست مورنینگ
مرکز مخابراتی بهزاد پست مورنینگ در مرکز شهر تهران راه اندازی شد. این مرکز مخابراتی که به یاد قهرمان نامه نگاری ایران، بهزاد نبوی نامگذاری شده است، اولین مرکز پستی جهان است که نامه های سرگشاده را حمل و نقل می کند. بهزاد نبوی رهبر جنبش نامه نگاران سرگشاده که ریاست افتخاری دانشکده سازماندهی و تشکیلات را برعهده دارد، از سوی تاریخ نویسان ایرانی به عنوان مهم ترین استعفا دهنده تاریخ ایران شناخته شده است. او سومین بار در چهل سال قبل در استعفایش از نمایندگی مجلس به افشاگری سیاسی پرداخت و از آن پس همیشه همه حرفهایش را در نامه های سرگشاده زده است.

بازجویی از پورزند در زیر زمین
دیشب شبکه تلویزیونی الجزیره که برنامه های آن از کره مشتری پخش می شود و علیرغم جستجوی سازمانهای MI6 بریتانیا و CIAآمریکا و وزارت اطلاعات ایران در طول بیست و پنج سال گذشت هیچ ردپایی از آن روی کره زمین پیدا نشده است، چهل ودوهزاروسیصدو دوازدهمین نوار اعتراف سیامک پورزند را پخش کرد. تصاویر پخش شده نشان می داد که وزن سیامک پورزند به حدود دوازده کیلوگرم رسیده است. وی در این نوار از روبط خود با دربار آغامحمدخان قاجار و قتل کریم خان زند پرده برداشته است. کارشناسان واحد پورزند شناسی دانشگاه رودهن سیتی که سی سال است تحقیقات خود را برای یافتن وی متمرکز کرده اند و بخش اعظم بودجه خود را از ناسا دریافت می کنند، اعلام کردند که براساس نوع ارتعاشات نوار دیروز حدس می زنند که نوار پخش شده در منطقه ای میان پیشاور و زاهدان درعمق 180 متری زیرزمین ضبط شده باشد. سی و هفت سال پیش بازجوی پرونده پورزند که تحت تعقیب نیروهای حافظ صلح سازمان ملل قرار داشت وی را ربود و غیبش زد. آزاده پورزند رئیس بخش سرطان شناسی دانشگاه یو سی ال آ، دختر سیامک پورزند گفت: قرار بود همین هفته بابا رو آزاد کنن، ولی معلوم نیست.

کنسرت عبدالمایکل سلام
کنسرت بزرگ برادر عبدالمایکل سلام در لندن برگزار شد. این کنسرت با عنوان برادران برادران، صلح بر شما باد درمیان پانصد هزار سفیدپوش مسلمان لندن برگزار شد. این کنسرت بطور مستقیم توسط آی بی بی سی( انجمن اسلامی بی بی سی) برای تمام جهان پخش شد. برادر عبدالمایکل سلام فرزند عبدالسلام مایکل( مایکل جکسون سابق) دوازده سال است که به عنوان بزرگترین خواننده هارد راک جهان اسلام شناخته شده است. عبدالسلام مایکل فعلا در سن هشتاد و پنج سالگی در زیمبابوه مرکز فرزندان جهان را اداره می کند. در جریان کنسرت برادران برادران صلح بر شما باد 827 نفر دچار اخساسات آسمانی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

شبات حماس را تهدید کرد
دولت فلسرائیل طی اطلاعیه شدیداللحنی به سازمان تروریستی شبات هشدار داد. شبات سه روز قبل چهارده هزارمین جانشین رهبری سازمان حماس را در اورشلیم ترور کرد. حماس که مهمترین مجمع تکنوکراتهای فلسرائیل است در چهل سال گذشته بارها منحل شده است، اما شبات که توسط شمعون شارون اداره می شود جلوی انحلال حماس را گرفته است. شبات اعلام کرده است: ما برای ترور کردن رهبران شما به ادامه عمر حماس نیازمندیم.

مرگ بر آمریکا تا آخرش
نیلوفر محتشمی نوه علی اکبر محتشمی رهبر سازمان قیاده الاسلام فی کل المکان والزمان که در حال حاضر در صحرای سینا مشغول مبارزه با آمریکاست، اعلام کرد: جرج بوش باید از بین برود. دیوید جرج امانپور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: اون که مرد. اما نیلوفر محتشمی گفته است: اون به خود ما مربوطه.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6870

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت عبدالمایکل سلام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008